![]() |
Ik wil graag wat geld verdienen, maar HOE?
hallo allemaal, ik heb laatst een playstation 3 gekocht ( :) ) en ik wil graag wat games kopen alleen heb ik niet genoeg geld:(. Hebben jullie misschien een paar tips voor mij om geld te verdienen:confused: (meestal is er ook een antwoord zoals: folderwijk. maar waar kan ik me dan inschrijven?) alvast heel erg bedankt :D
|
Als je een folderwijk/krantenwijk wilt dan kan je je gewoon op internet inschrijven. Mijn broertje heeft gewoon op google gezocht en heeft zich op verschillende sites ingeschreven en dan zouden zij contact met hem opnemen als er werk was.
En hoe oud ben je? Misschien kan je auto's schoonmaken, of andere klusjes doen voor geld. |
Hoi :D?
|
Neem voortaan even de moeite om verder te kijken dan het eerste subforum. Dat scheelt mij weer moeite. Ik verplaats hem voor je.
|
Mijn eerste advies is om google te gaan gebruiken. Dikke kans dat je daar genoeg dingen mee vind :Y wat heb je zelf al opgezocht? Zijn er dingen waardoor de standaard baantjes niet gaan lukken? Hoe oud ben je eigenlijk :O?
|
.
|
je hebt een app op de iphone en die heet grindr
|
Om snel geld te verdienen gebruik ik Euroclix. Linkje heb ik hieronder gezet
|
JOOOOO ik zou ook eens in de krant kyke joh :D daar vind je soms baantje voor mensen van 13 ;););)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |