![]() |
Asosaai gedrag #1512
Nou dan doe ik het maar :p
|
Je bent geen slecht persoon.
En ik heb in het vorige topic zo asociaal veel gepost dat ik in deze zoveel mogelijk mijn mond ga houden. |
En Sann: ik heb het verhaal heel samengevat verteld omdat het echt al superlang werd, gewoon om het even enthousiast kwijt te kunnen. Natuurlijk zou ik niet opzettelijk asociaal gaan doen of echt gaan pesten/lastigvallen. Ik vind het fijn dat je dat zegt trouwens. Dat je me toch een schat vindt. Nee echt, dat vind ik fijn. Want ik voelde me best kut over dat asociaal. :bloos:
|
Citaat:
|
Ah fizzle :Y je bent heel lief en sociaal hoor!
|
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 135 .sann 51 Listo 43 Paranoide 33 fizzle-fluffy 31 Little Phoebe 24 Quis 2.0 24 Schrödinger 18 Luud 18 Dobermann 17 Gnork 14 mijamoto 13 Apate 11 Uice 9 Carn 7 Sarah 7 Andijvie 6 Syori 6 Sigmund 5 *Miekje* 5 Pippeloen 4 Mc Kauw 4 Panopticon 4 Martiño 3 Chicka Little 3 Strobe! 3 CuwleMandarijn 2 Lorelei 1 Toon topic & sluit venster mijn god, dat is wel erg ja :D |
Waarom is naar bed gaan toch elke avond weer zo'n gevecht met mezelf? :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo :D 135 heb ik volgens mij nog nooit gehaald :O
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tijdje terug heb ik met mijn bff haar auto schoongemaakt. Zij gebruikte aan haar kant een speciale autoshampoo oid, duur spul. Ik gebruikte aan mijn kant dasty. Je zag echt zoveel verschil! Mijn kantje was helemaal BRIGHT en SHINY en die van haar was matig, Maar het meest fijne van dasty is dat het zo fucking goed is dat je nauwelijks hoeft te schrobben, het vet en vuil druipt er gewoon af waar je bijv met jif een uur aan het schrobben bent. Dasty doet wat andere merken beloven. ps : ik kan ook iedereen dasty vlekkenspray voor kleding aanraden. Ik kreeg een vetvlek uit mijn shirt dat er al maanden inzat. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet maar weer een vriendje :y Dan is naar bed gaan veel leuker :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dasty is geniaal :o ook op mijn werk vinden ze het fantastisch.
|
Citaat:
|
Ik ga volgende week speciaal bier drinken met papa in Belgie trouwens :D :cool: Ik moet de dag erna werken en hij heeft de hele week beurs :D(N)
|
Citaat:
En het is ook goedkoop mag ik hopen? Want dan wordt schoonmaken mijn nieuwe hobby. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, LP naamzoek, dat herinnert me! Ik moet ook even Dasty halen, mijn brommer is echt smerig en ik heb de fietsenmaker beloofd dat ik hem zou schoonmaken als ik weer lucht kwam halen :D
|
Citaat:
Ik heb een vaatwasser ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mijn vader praat amper tegen me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of tenminste, als het nu niet door gaat heeft ie het weer voor een jaar ofzo verpest. Het is allemaal wat moeizaam, terwijl we geweldig goed met elkaar kunnen, best raar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook een erg slechte band met m'n zusje. Met m'n moeder gaat het wel, alleen jammer dat er niet met haar te praten valt en ik niks van haar mag. |
Citaat:
|
Ben ik nu de enige met een goede band met ouders :bloos:?
|
Citaat:
|
Ik heb een heel goede band met mijn moeder en stiefvader telt dat ook? :o
|
Mijn vader zit al een paar jaar thuis en ik kan jullie verzekeren dat dat ook niet alles is :p het valt me nu echt op wat voor stomme gewoontes hij heeft (zoals alle kastjes en laatjes dichtdoen als je bezig bent in de keuken en koffie maken als hij er niet bij kan, de wc deur potdicht als hij gaat slapen (waar ik niet altijd rekening mee hou en dus lawaai maak met het slot)). :o mijn vader is best een autist :D
|
Citaat:
|
Vaders, :mad:.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |