![]() |
Grand treft saaito #1514
want iiedereen heeft het recht om auto's te jatten en mensen dood te slaan :D
|
Ik kom niet van die savegame corrupted af -o-
|
|
Spoiler
|
Citaat:
Hij is trouwens homo, dus het kan! ;) |
is dat de patrick van expidietie robinson of ben ik een beetje ...
|
I need some advice!
Ik had toch van dat krantenartikel verteld? Uiteindelijk is dat niet doorgegaan en hebben ze het verhaal van fictieve personen gebruikt. Nu kreeg ik deze mail: Citaat:
Citaat:
Nu stuur ik haar een mail terug, maar zal ik iets zeggen over dat stukje mail? en zo ja, wat? |
Ik had een stomme avond. Ik fietste naar het station om de trein van 18.38 te halen, kwam ik er op het station achter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Dus ik weer terug naar huis en weer naar het station, trein van 19.08 genomen. Kom ik in Eindhoven aan, rijdt de trein niet verder omdat er een aanrijding is tussen Eindhoven en Weert :facepalm: Dus kon ik weer om acht uur terug naar Den Bosch. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mensen ik heb even advies nodig :Y Ik ga naar een Arabisch thema feest en dit is mijn outfit :O:
http://i55.tinypic.com/2wnxpqo.jpg Is dat goed :O? Oh ja, en de foto is kut ja :Y maar ik moest hem even snel maken :D. En die pose is ook alleen maar omdat je anders die sliertjes niet kon zien :( |
Ik ga mezelf even aan de studie slaan (Y)
|
Zal ik gewoon op de man af vragen wat ze ermee bedoelt? Echt ik haat dit. Ik houd echt niet van boos worden en ruzie maken en zeker niet met mensen die ik niet ken, maar ergens vind ik dit ook wel iets waar ik terecht boos om ben. Maar ik heb echt geen zin in gedoe verder. Dit gedoe heeft me al te veel stress opgeleverd. Ik was wel blij dat het niet doorging, maar zeg me dat dan gewoon! En hoe hadden ze dan gewoon niets willen zeggen?
|
Nee, je moet in een boerka gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa , die is egt mooi, daarin moet je gaan
|
Doen Apate! Ik vind je mooi :y
|
Citaat:
'Ik vind de toon in de meegezonden e-mail een beetje vreemd, ik neem aan dat die e-mail niet voor mij bedoeld was. Ik was in de veronderstelling dat jullie nog zouden laten weten hoe het artikel er uiteindelijk uit zou komen te zien, maar kennelijk vonden jullie het te lastig om me daar over te informeren.' Oid? En ik zou eigenlijk ook iets aan de eind-/hoofdredactie laten weten, want ze gaan wel erg onprofessioneel om met mensen op deze manier. Ze hadden toch gewoon kunnen laten weten dat het niet door ging/ het een andere vorm kreeg? Nu doen ze net alsof jij heel lastig was, dat hoort echt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*o* Dan wordt het dit :cool:! Dank jullie wel :Y!
|
Ik heb geen idee wie/wat de hoofdredactie is. Dat wil zeggen, het was niet een echt artikel maar meer een soort protestadvertentie, dus het ging niet om 1 bepaalde krant. Maar ik kan wel achterhalen wie de opdrachtgever is denk ik. Die ook een mail sturen?
|
Ik zou er niet zo'n werk van maken, dat heeft toch geen zin.
|
Verzonden :o (mail naar de schrijfster he). Ik scheit echt zeven kleuren stront nu.
Nondeju, ik had zojuist afgesproken dat ik me geen extra stress meer op de hals zou halen. Maar dit komt gewoon aanwaaien. |
Hmmm :( ik heb nu een sjaaltje gevonden wat meer arabisch is, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen :D
In plaats van die bloem dan he :P |
Citaat:
|
Laat die bloem zitten, want tof, en ga feesten!
|
we gaan nog niet weg :P
|
Schop mij dan even naar mijn artikel en opdracht toe!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Coen Swijnenberg toch een mooie man. (y)
|
Citaat:
|
*o* ik heb er een sluier voor mijn neus en mond van gemaakt *o*
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of we ook nog dingen gemeen hebben Quis, precies de vis die jij noemde vind ik vies en andersom :D
|
Ah als ik jullie toch niet had!
|
Citaat:
|
Die Patrick vind ik trouwens ook een leukerd.
|
Patrick en Coen zijn niet vervelend om naar te kijken inderdaad (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie hebben de generatie gemeen. :y
|
Citaat:
Citaat:
|