Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Grand treft saaito #1514 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1843810)

CuwleMandarijn 29-09-2011 20:17

Grand treft saaito #1514

want iiedereen heeft het recht om auto's te jatten en mensen dood te slaan :D

Thomas. 29-09-2011 20:18

Ik kom niet van die savegame corrupted af -o-

Luwte 29-09-2011 20:18

http://www.sinnerinheaven.nl/wp-cont.../08/parick.jpg

:o :o :o

Panopticon 29-09-2011 20:19

Spoiler

Martiño 29-09-2011 20:23

Citaat:

Luud schreef: (Bericht 31976337)

Dat is Patrick! Ben je een beetje verliefd op Patrick? :p

Hij is trouwens homo, dus het kan! ;)

gladtoseeya 29-09-2011 20:25

is dat de patrick van expidietie robinson of ben ik een beetje ...

Lentekriebel 29-09-2011 20:26

I need some advice!

Ik had toch van dat krantenartikel verteld? Uiteindelijk is dat niet doorgegaan en hebben ze het verhaal van fictieve personen gebruikt. Nu kreeg ik deze mail:
Citaat:

Hoi M,

Nog heel erg bedankt voor je hulp en je input. Ik heb jou verhaal wel als achtergrondinfo gebruikt voor het verhaal wat er nu in staat. Ik stuur je even de foto die van je gemaakt is.

Groet,
Maar het is een doorgestuurde mail en verderop staat er (aan iemand anders geschreven) dit:
Citaat:

Ik heb M wel gesproken want ze bleef contact zoeken dus moest het wel vertellen. Dan weet je dat ook. Heb verteld dat we omwille van privacy en gevoeligheden de verhalen en personen fictief hebben gemaakt. Gr.
Nu stoort mij die eerste zin heel erg. Ze hadden mij gezegd dat het dinsdag in de krant zou komen. Ik zou eerst nog een defenitieve versie van het verhaal krijgen. Maar ik hoorde maar niets. Dus gisteren middag stuurde ik een mail met de vraag hoe het met de tekst stond en wanneer het geplaatst zou worden. Dan is het toch vreemd dat ze aan iemand anders mailt dat ik maar contact "bleef" zoeken en ze "moest" "het" me wel vertellen... :confused:

Nu stuur ik haar een mail terug, maar zal ik iets zeggen over dat stukje mail? en zo ja, wat?

Martiño 29-09-2011 20:27

Ik had een stomme avond. Ik fietste naar het station om de trein van 18.38 te halen, kwam ik er op het station achter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Dus ik weer terug naar huis en weer naar het station, trein van 19.08 genomen. Kom ik in Eindhoven aan, rijdt de trein niet verder omdat er een aanrijding is tussen Eindhoven en Weert :facepalm: Dus kon ik weer om acht uur terug naar Den Bosch. :D

Luwte 29-09-2011 20:28

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 31976355)
Dat is Patrick! Ben je een beetje verliefd op Patrick? :p

Hij is trouwens homo, dus het kan! ;)

Ik vind hem echt ontzettend leuk! Ook toen hij bij wie is de mol zat en zelfs bij uh...Zoop zou ik niet wegzappen als zijn hoofd net voorbij kwam. En hij lijkt duizendveel op iemand die ik ook ooit leuk vond, brr. Leuke mensen kolonie. Ik wist niet dat hij homo is!

Panopticon 29-09-2011 20:29

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 31976372)
Ik had een stomme avond. Ik fietste naar het station om de trein van 18.38 te halen, kwam ik er op het station achter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Dus ik weer terug naar huis en weer naar het station, trein van 19.08 genomen. Kom ik in Eindhoven aan, rijdt de trein niet verder omdat er een aanrijding is tussen Eindhoven en Weert :facepalm: Dus kon ik weer om acht uur terug naar Den Bosch. :D

Wat, is er nu ALWEER iets aan de hand in de buurt van Eindhoven :D Dat houdt ook echt nooit op zeg :D(N)

Quis 2.0 29-09-2011 20:30

Citaat:

lentekriebel schreef: (Bericht 31976369)
I need some advice!

Ik had toch van dat krantenartikel verteld? Uiteindelijk is dat niet doorgegaan en hebben ze het verhaal van fictieve personen gebruikt. Nu kreeg ik deze mail:

Maar het is een doorgestuurde mail en verderop staat er (aan iemand anders geschreven) dit:
Nu stoort mij die eerste zin heel erg. Ze hadden mij gezegd dat het dinsdag in de krant zou komen. Ik zou eerst nog een defenitieve versie van het verhaal krijgen. Maar ik hoorde maar niets. Dus gisteren middag stuurde ik een mail met de vraag hoe het met de tekst stond en wanneer het geplaatst zou worden. Dan is het toch vreemd dat ze aan iemand anders mailt dat ik maar contact "bleef" zoeken en ze "moest" "het" me wel vertellen... :confused:

Nu stuur ik haar een mail terug, maar zal ik iets zeggen over dat stukje mail? en zo ja, wat?

(n) Klacht indienen, dit kan echt niet.

Luwte 29-09-2011 20:30

Citaat:

I need some advice!

Wat ontzettend onprofessioneel en niet netjes van ze (N)

Andijvie 29-09-2011 20:31

Citaat:

I need some advice!

Ik zou daar zeker iets over opmerken!

Martiño 29-09-2011 20:34

Citaat:

Luud schreef: (Bericht 31976379)
Ik vind hem echt ontzettend leuk! Ook toen hij bij wie is de mol zat en zelfs bij uh...Zoop zou ik niet wegzappen als zijn hoofd net voorbij kwam. En hij lijkt duizendveel op iemand die ik ook ooit leuk vond, brr. Leuke mensen kolonie. Ik wist niet dat hij homo is!

Ja, hij is homo! Hij speelde ook in Zoop en presenteert vanalles op Nickelodeon.

Citaat:

Panopticon schreef: (Bericht 31976382)
Wat, is er nu ALWEER iets aan de hand in de buurt van Eindhoven :D Dat houdt ook echt nooit op zeg :D(n)

(auto)ongeluk bij Maarheeze, tja.

Apate 29-09-2011 20:35

Mensen ik heb even advies nodig :Y Ik ga naar een Arabisch thema feest en dit is mijn outfit :O:
http://i55.tinypic.com/2wnxpqo.jpg
Is dat goed :O?

Oh ja, en de foto is kut ja :Y maar ik moest hem even snel maken :D. En die pose is ook alleen maar omdat je anders die sliertjes niet kon zien :(

moesasji_oud2 29-09-2011 20:35

Ik ga mezelf even aan de studie slaan (Y)

Lentekriebel 29-09-2011 20:35

Zal ik gewoon op de man af vragen wat ze ermee bedoelt? Echt ik haat dit. Ik houd echt niet van boos worden en ruzie maken en zeker niet met mensen die ik niet ken, maar ergens vind ik dit ook wel iets waar ik terecht boos om ben. Maar ik heb echt geen zin in gedoe verder. Dit gedoe heeft me al te veel stress opgeleverd. Ik was wel blij dat het niet doorging, maar zeg me dat dan gewoon! En hoe hadden ze dan gewoon niets willen zeggen?

Schrödinger 29-09-2011 20:35

Nee, je moet in een boerka gaan.

moesasji_oud2 29-09-2011 20:35

Citaat:

Apate schreef: (Bericht 31976414)
Mensen ik heb even advies nodig :Y Ik ga naar een Arabisch thema feest en dit is mijn outfit :O:
[afbeelding]

Is dat goed :O?

Oh ja, en de foto is kut ja :Y maar ik moest hem even snel maken :D. En die pose is ook alleen maar omdat je anders die sliertjes niet kon zien :(

:bloos:(y)

Lentekriebel 29-09-2011 20:39

Citaat:

Hoi ...,

Dank je voor de foto. Ik had van de fotografe ook al wat foto's opgestuurd gekregen. Ik ben achteraf gezien wel blij dat het niet door ging, het leverde toch wel wat stress op. Wel jammer dat ik zo laat pas wat hoorde.

Wat bedoel je met : Ik heb M wel gesproken want ze bleef contact zoeken dus moest het wel vertellen.?

Groetjes,
M
Ok denken jullie?

CuwleMandarijn 29-09-2011 20:41

jaa , die is egt mooi, daarin moet je gaan

Lentekriebel 29-09-2011 20:42

Doen Apate! Ik vind je mooi :y

Andijvie 29-09-2011 20:46

Citaat:

lentekriebel schreef: (Bericht 31976455)
Ok denken jullie?

Ik zou iets antwoorden als:
'Ik vind de toon in de meegezonden e-mail een beetje vreemd, ik neem aan dat die e-mail niet voor mij bedoeld was. Ik was in de veronderstelling dat jullie nog zouden laten weten hoe het artikel er uiteindelijk uit zou komen te zien, maar kennelijk vonden jullie het te lastig om me daar over te informeren.' Oid?

En ik zou eigenlijk ook iets aan de eind-/hoofdredactie laten weten, want ze gaan wel erg onprofessioneel om met mensen op deze manier. Ze hadden toch gewoon kunnen laten weten dat het niet door ging/ het een andere vorm kreeg? Nu doen ze net alsof jij heel lastig was, dat hoort echt niet.

Lentekriebel 29-09-2011 20:49

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 31976492)
Ik zou iets antwoorden als:
'Ik vind de toon in de meegezonden e-mail een beetje vreemd, ik neem aan dat die e-mail niet voor mij bedoeld was. Ik was in de veronderstelling dat jullie nog zouden laten weten hoe het artikel er uiteindelijk uit zou komen te zien, maar kennelijk vonden jullie het te lastig om me daar over te informeren.' Oid?

Ja dat is wel een goede. Ik vervang "kennelijk" met "misschien" en zet er een vraagteken achter! Thanks :)

Andijvie 29-09-2011 20:49

Citaat:

lentekriebel schreef: (Bericht 31976509)
Ja dat is wel een goede. Ik vervang "kennelijk" met "misschien" en zet er een vraagteken achter! Thanks :)

(y)

Apate 29-09-2011 20:50

*o* Dan wordt het dit :cool:! Dank jullie wel :Y!

Lentekriebel 29-09-2011 20:51

Ik heb geen idee wie/wat de hoofdredactie is. Dat wil zeggen, het was niet een echt artikel maar meer een soort protestadvertentie, dus het ging niet om 1 bepaalde krant. Maar ik kan wel achterhalen wie de opdrachtgever is denk ik. Die ook een mail sturen?

Schrödinger 29-09-2011 20:53

Ik zou er niet zo'n werk van maken, dat heeft toch geen zin.

Lentekriebel 29-09-2011 20:55

Verzonden :o (mail naar de schrijfster he). Ik scheit echt zeven kleuren stront nu.

Nondeju, ik had zojuist afgesproken dat ik me geen extra stress meer op de hals zou halen. Maar dit komt gewoon aanwaaien.

Apate 29-09-2011 20:56

Hmmm :( ik heb nu een sjaaltje gevonden wat meer arabisch is, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen :D

In plaats van die bloem dan he :P

Quis 2.0 29-09-2011 20:57

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31976540)
Ik zou er niet zo'n werk van maken, dat heeft toch geen zin.

Het kan voldoening opleveren.

moesasji_oud2 29-09-2011 20:58

Laat die bloem zitten, want tof, en ga feesten!

Apate 29-09-2011 20:58

we gaan nog niet weg :P

moesasji_oud2 29-09-2011 20:58

Schop mij dan even naar mijn artikel en opdracht toe!

Andijvie 29-09-2011 20:59

Citaat:

lentekriebel schreef: (Bericht 31976551)
Verzonden :o (mail naar de schrijfster he). Ik scheit echt zeven kleuren stront nu.

Nondeju, ik had zojuist afgesproken dat ik me geen extra stress meer op de hals zou halen. Maar dit komt gewoon aanwaaien.

Misschien kun je het dan beter hier bij laten, ik denk dat mailen naar de opdrachtgever toch niet veel oplevert (behalve gestress) en dat moet je dus eigenlijk alleen doen als je denkt dat jij er zelf iets aan hebt; ik denk dat het goed is dat je het de schrijfster wél hebt laten weten!

Apate 29-09-2011 21:00

Citaat:

mijamoto schreef: (Bericht 31976584)
Schop mij dan even naar mijn artikel en opdracht toe!

Schop.

Martiño 29-09-2011 21:00

Wat is Coen Swijnenberg toch een mooie man. (y)

Lentekriebel 29-09-2011 21:02

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 31976588)
Misschien kun je het dan beter hier bij laten, ik denk dat mailen naar de opdrachtgever toch niet veel oplevert (behalve gestress) en dat moet je dus eigenlijk alleen doen als je denkt dat jij er zelf iets aan hebt; ik denk dat het goed is dat je het de schrijfster wél hebt laten weten!

ja dat denk ik ook. Mocht ik nou een rare reactie van haar krijgen kan ik altijd nog weer iets anders doen, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Apate 29-09-2011 21:02

*o* ik heb er een sluier voor mijn neus en mond van gemaakt *o*

Quis 2.0 29-09-2011 21:04

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 31976588)

Hier ben ik het mee eens. :) Goed dat je hebt gemaild.

Stefenootje 29-09-2011 21:05

Ik vraag me af of we ook nog dingen gemeen hebben Quis, precies de vis die jij noemde vind ik vies en andersom :D

Lentekriebel 29-09-2011 21:06

Ah als ik jullie toch niet had!

Stefenootje 29-09-2011 21:06

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 31976596)
Wat is Coen Swijnenberg toch een mooie man. (y)

Vind ik ook.

Stefenootje 29-09-2011 21:07

Die Patrick vind ik trouwens ook een leukerd.

Chick Rock 29-09-2011 21:08

Patrick en Coen zijn niet vervelend om naar te kijken inderdaad (Y)

Quis 2.0 29-09-2011 21:08

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31976623)
Ik vraag me af of we ook nog dingen gemeen hebben Quis, precies de vis die jij noemde vind ik vies en andersom :D

Mijn vis-smaak ik nog niet ontwikkeld dus wie weet wat ik over een poos vind. ;) Wat we gemeen hebben is onze woonplaats. (y)

Stefenootje 29-09-2011 21:09

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31976652)
Mijn vis-smaak ik nog niet ontwikkeld dus wie weet wat ik over een poos vind. ;) Wat we gemeen hebben is onze woonplaats. (y)

Ook niet, want ik woon in Rijswijk :P

Quis 2.0 29-09-2011 21:11

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31976659)
Ook niet, want ik woon in Rijswijk :P

Oh dat is waar ook. Dan weet ik het niet. :D

Schrödinger 29-09-2011 21:11

Jullie hebben de generatie gemeen. :y

Martiño 29-09-2011 21:13

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31976640)
Die Patrick vind ik trouwens ook een leukerd.

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31976651)
Patrick en Coen zijn niet vervelend om naar te kijken inderdaad (y)

We hebben het hier toch wel over Patrick Martens (van Expeditie Robinson) en niet over Patrick Lodiers he? :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.