![]() |
Portal 2
Is echt een grappig spel :cool:
Ik ben gisteren met het spel begonnen, en ben al bij chapter 4 :) Vooral die Wheatley is echt geniaal bedacht! :D Meningen? |
Elke seconde van genoten.
|
Overrated en je weet t. Verder wel grappig spelletje, ik zou het een 7 geven.
|
Ik een 9.
|
Ik moet multiplayer eens proberen. Singleplayer was erg vermakelijk.
|
leuk spel was erg ver toen spel uitgevallen en nu geen zin meer..
maar als spel is het echt heel leuk, maar ik vind het niet half zo leuk als zijn voorganger (porta) Portal(1) uitgespeeld portal 2 nog niet maar ook niet van plan... Ik raad ook echt portal(1) aan |
Leuk, ook wel leuke plotwendingen in het verhaal. Geen spijt van dat ik het gekocht heb.
|
Relevante content:
Portal 2 is nu €14.99 op steam wegens de vandaag uitgebrachte content patch. http://store.steampowered.com/app/620/ |
Citaat:
Edit: overmorgen is het al weg sadface geen tijd om over te schrijven naar paypal :( |
Citaat:
|
Open steam --> friends --> add a friend...
|
Citaat:
Ook kun je in datzelfde menu overigens online iemand zoeken, dus het is allemaal vet makkelijk. Gisteravond heb ik al co-op met iemand en dat was supergaaf (y) |
De co-op is erg leuk, inderdaad. Sowieso een uitstekend spel, Portal 2, al vond ik de eerste wel beter. Puur doordat het (verhaltechnisch) wat minimalistischer en eleganter in elkaar zit. Maar hij is toch zeker een welverdiende plaats in mijn top-10 waard (y)
Spoiler
|
Citaat:
|
maar wat het vet maakt vind ik dat als wanneer je een portal schiet, dat je er doorheen kan kijken :)
Zo mooie graphics! en vooral ook als zo'n level word opgebouwd, met al die panels die in de muur schuiven :y |
Als je hem op de pc hebt moet je wel een steam account hebben. (We gaan er van uit dat je netjes bent)
|
Een Steam-account aanmaken is een kwestie van vijf minuten.
Geld overmaken naar Paypal is ook niet nodig, Paypal kan namelijk ook direct geld van je bankrekening halen als je 'm daar toestemming voor geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongen ga je games toch eens kopen :nono:
|
Ik koop de meeste games ook!
De meeste :bloos: |
En nu weer ontopic graag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga tenminste even een steam account maken, en daarna zie ik het wel verder. De game is trouwens niet automatisch gehackt. Dus is er een mogelijkheid dat ik daarmee gewoon online kan? (nu download ik trouwens niets meer, je kan met gecrackte versies niet erg veel, en bovendien is het illegaal)
|
En 15 euro is niks, dat heb ik zo overgemaakt :)
|
Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet automatisch gehackt' maar als je 'm niet gekocht hebt dan heb je geen toegang tot de multiplayer. Er is een verschil tussen zelf thuis een spel kunnen spelen, en gebruik kunnen maken van de servers van het bedrijf. In het tweede geval kunnen ze heel makkelijk zien of je hem wel legaal hebt, en zo niet dan gaan ze je natuurlijk geen extra diensten verlenen.
|
Oei, nog maar 5 uur over om het te kopen...
Anders geen korting -o- |
Dan moet je vlug zijn :o
Nu kan ik kijken of het mijn ervaring met de 1 doet vergeten. |
Haf het druk vandaag, en kan het nu niet meer kopen -o-
Nog 2 uren en de actie is voorbij. Ik had het graag gekocht.... |
Twee uur vond je te weinig tijd om even met iDeal (wat neerkomt op gewoon internetbankieren) geld over te maken?
|
Oh portal 2 single player juist uitgespeeld. Het was pure awesomeness.
|
Citaat:
|
Zijn hier mensen die 'm gekocht hebben maar de co-op nog niet hebben gespeeld? Want dan wil ik graag de calibration course met één van jullie doen, voor een achievement. :bloos: Het duurt hooguit vijf minuten. Voeg me even toe.
|
Ik dus ik denk er morgen wel aan.
|
Ah! En je hebt de co-op dus nog niet gedaan? Wil je dan misschien nu (of morgen, mag ook) de calibration course met mij doen? Het duurt een minuut of vijf en het heeft verder geen gevolgen voor jouw spel, het levert mij alleen een achievement op.
|
Ik doe dezelfde oproep :D Dobermann, Luud naamzoek! Als iemand het spel net heeft, en even met mij de calibration course wil doen, graag, want ook ik wil die achievement halen! :P
|
Luud en Dobie hebben 'm allebei nog niet. :o
|
Mochten jullie niemand kunnen vinden: http://gib.me/sam/
|
Dan is er toch niks aan :D Het zijn achievements, geen akrijgments.
|
Voeg mij dan ook toe slimmerd.
|
Citaat:
|
Daars is niets leuks aan nee, maar achievements in het algemeen zijn redelijk nutteloos; ik probeer alleen maar te helpen. :)
|
Het is aardig dat je probeert te helpen, maar van zo'n editor worden ze niet veel nuttiger. ;)
Citaat:
|
Zo'n geweldig spel!
Ik zou echt graag het origineel ook willen hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |