![]() |
DJ Hoofdtelefoon?
hallo, ik heb me juist 2x een mcd 200 (cd-speler) gekocht en een megpaneel. ik zoek nu juist nog een goede dj hoofdtelefoon, mijn budget is 40€ dus wie voor 40 of minder een goed hoofdtelefoon weet help me dan aub. ik dacht aan een JB Systems HP 2000 Pro?
:) |
:yis volgens mij ook de beste keus
|
Ik zat te denken aan een beats van 330 euro mooi geluid
|
Skullkandy, of anders tik in op bol,com Xbox live headset, en dan die groene, zit ook aansluting bij die je nodig hebt
|
Ziet er vrij goed uit, maar zou eerder een paar tientjes meer uitgeven aan een koptelefoon en dan bijvoorbeeld een goede Sennheiser ofzo kopen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Beats by Dre is overigens 250, geen 330.
Skullcandy is hip, maar troep. Je kan beter naar een hifi-zaak gaan waar je mag testen met wat eigen tracks met duidelijk hoog, midden en laag. Dan kan je zelf de beste koptelefoon voor je wensen kiezen. |
Het ligt. Er maar aan welke beats je koopt en waar want een beats studio is tog echt wel 330 euro hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de Sennheiser HD 205-II misschien een beter idee? ik heb gelezen in reviews dat hy nogal strak zit, iemand ervaring mee? ter waarde van 50 euro ligt rond mijn budget dus!
|
Sennheiser is cker veel beter.
Ik adviseer geen enkele beats by dr dre, deze zijn zeer slecht. ze zijn wel stevig maar de geluids kwaliteit is zijn 500 euro niet waard. Als je toch voor iets echt goeds wil gaan, raad ik KRK systems headphones aan(160 á 200) of beyer dynamic(tussen de 200 en 500 euro, er zijn er ook van 1500 euro maar dat lijkt me iets te prijzig :P) Verder zijn er nog tal van minder bekende goede merken. btw skullcandy zijn geen headphones, maar mode accessoires. |
Ook voor de stevigheid moet je geen Beats by dr Dre nemen. :)
Hier is een lijstje met DJ-koptelefoons. Lees ook de reviews, de mensen die ze hebben geschreven zijn dj's. Een van de bekendste DJ-koptelefoons is de Sennheiser HD25 (niet de SP-versie), maar die is niet heel goedkoop. |
nee idd nooit dr dre kopen, sennheiser is cker goed
ik heb zelf krk kns 6400 en ben zéér tevreden |
ik vind 300 euro voor een hoofdtelefoon bizar veel. Heb liever een Pioneer HDJ-1500 voor €189,-. Super geluid en goedkoper! heb 'm hier kunnen vinden http://www.pioneer-hdj1500.nl/
|
Topic is een half jaar oud, hij zal er vast al één hebben gevonden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |