![]() |
onderwerp gezocht!!!!
HELP!
ik heb morge een afspraakje met een zalige gast (myn lief ds) en ik heb geen idee waar ik met hem moet over praten! heeft er iemand een goed onderwerp...:confused::s ps hij voetbalt... |
als het je vriendje is weet je wel waar je over moet praten lijkt me..
|
'Hey! Hoe was je weekend?'
|
Citaat:
|
Hey, neuken? dan
|
Citaat:
|
Over jezelf. Wat hij van je vindt.
|
Citaat:
|
Ga gewoon wat doen, dan zie je dingen, ontdek je gemeenschappelijkheden, en praat daar dan over. Dan gaat het vanzelf!
|
maak random opmerkingen dan komt alles automatisch opgang (werkt echt)
|
Citaat:
|
Nou, vertel hoe je dag was:
Wat heb je allemaal gedaan? Heb je iets bijzonders gezien/gehoord/meegemaakt? Heb je nog plannen gemaakt voor volgende week of volgend weekend? Ben je nog zaken tegengekomen die je met je vriend wil bespreken of aan 'm wil vragen? |
Ik vind het eerlijk gezegd nogal vreemd dat je zo gedwongen op zoek moet naar gespreksstof. Zoiets zou toch vanzelf moeten gaan..
|
Je kan bijvoorbeeld over actuele onderwerpen in het nieuws, politieke onderwerpen en de schuldencrisis praten.
|
Normale dingen denk ik. Wat zeg je tegen je vriendinnen? Ik denk dat zoiets gewoon op gang komt en voor je het weet heb je al uren gepraat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Praat over wat je hebt gedaan, wat je gaat doen etc... |
Het is je vriendje, jij weet beter wat je tegen hem kan zeggen dan wij.
|
Citaat:
Wees spontaan en grappig, en je komt wel tot een leuk gesprek. xMark Ps. Kijk elkaar in de ogen aan! |
Citaat:
Politiek en schuldencrisis zijn onderwerpen waar je het NIET over wil hebben. Het maakt de boel onnodig serieus en leidt NIET naar een romantische date. xMark |
Citaat:
|
Ik zou de voetbalwedstrijden van deze week terug gaan kijken. Als je dat elke week doet.... :')
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ik zelf vind het een leuk gesprek onderwerp, maar ik praat er liever niet met mijn vriendin over wanneer we wat willen 'chillen'). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het sarcastische opmerkingen waren beste jongen:)
|
Het is echt dramatisch gesteld met het herkennen van sarcasme op een forum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |