Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Harde "bobbel" in vagina (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1843962)

Mimuna 02-10-2011 17:17

Harde "bobbel" in vagina

Hallo, hier ben ik weer met opnieuw hetzelfde probleem. Ik plaats het topic opnieuw omdat ik nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen heb, en nu al wat meer informatie heb :D

Oké, dus het zit zo. Ik kan al een tijdje een soort van harde bobbel voelen in mijn vagina. Het lijkt eigenlijk helemaal niets te maken te hebben met mijn vagina, ik kan de bobbel gewoon door mijn vaginawand heen voelen. Het lijkt meer iets te maken te hebben met mijn endeldarm of de plaats ertussen. De bobbel is ongeveer net iets groter dan een knikker en lijkt steeds op dezelfde plaats te zitten. Soms zijn het er meer, soms is het enkel die éne bobbel. Kan het zijn dat dit gewoon een beetje ontlasting is dat ik kan voelen? Is dat eigenlijk wel mogelijk om de ontlasting door de vaginawand heen te voelen (de wand tussen de vagina en de endeldarm is namelijk heel dun) ? Niet onbelangrijk om te weten is dat de bobbels ook allemaal verdwenen zijn vlak nadat ik naar het wc gegaan ben voor een grote boodschap xD, maar een tijdje erna zit de bobbel er opnieuw, dus ik twijfel eigenlijk wel of het gewoon ontlasting is dat ik voel zitten.

Iemand antwoooord?

Em. 02-10-2011 17:18

"Niet onbelangrijk om te weten is dat de bobbels ook allemaal verdwenen zijn vlak nadat ik naar het wc gegaan ben voor een grote boodschap xD, maar een tijdje erna zit de bobbel er opnieuw, dus ik twijfel eigenlijk wel of het gewoon ontlasting is dat ik voel zitten."

Maar dat spreekt toch juist vóór dat het ontlasting zou kunnen zijn?

Mimuna 02-10-2011 17:21

Ja dat klinkt allemaal wel logisch en zo, maar is het niet vreemd dat hij altijd weer op exact dezelfde plaats zit en telkens dezelfde grootte heeft?

Balance 02-10-2011 19:35

Jeukt het en/of doet het zeer?

Volk 03-10-2011 08:14

Waarom heb je niet je huisarts gebeld als je er al zo lang mee rondloopt? Die kan je dan vertellen of het nodig is om langs te komen of je geruststellen en vertellen dat het niets is.

Reverend 03-10-2011 13:35

Bel gewoon de huisarts? :')

Mimuna 03-10-2011 18:22

Het jeukt niet, het doet ook geen pijn. Ik heb er totaal geen last van.
Ik ben al naar de gyneacoloog geweest maar hij zei er helemaal niets over.

Mimuna 03-10-2011 18:22

Ik wil gewoon graag weten wat het precies is :p

Freyja 03-10-2011 22:03

Ontlasting kun je wel voelen ja, als die klaar staat om er binnenkort uit te komen. D'r zit maar een héél dun wandje tussen, hè.

Volk 04-10-2011 09:11

Citaat:

Mimuna schreef: (Bericht 31985472)
Het jeukt niet, het doet ook geen pijn. Ik heb er totaal geen last van.
Ik ben al naar de gyneacoloog geweest maar hij zei er helemaal niets over.

Dus je was bij de gyn en hebt niet gevraagd wat het was? :facepalm:

Mimuna 04-10-2011 16:00

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31987579)
Dus je was bij de gyn en hebt niet gevraagd wat het was? :facepalm:

Op dat moment was de bobbel er even niet meer. Hij komt en verdwijnt en komt.

Volk 05-10-2011 08:34

Dan had je alsnog kunnen vragen wat het was.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.