![]() |
Saailimentatie #1518
:D
|
Mijn LL is lang genoeg, Uice.
|
@Uice dat weet ik niet zo goed want daar heb ik nog nooit over nagedacht. Wat zijn de voors en tegens? Dan ga ik er ondertussen ook even over nadenken.
|
Citaat:
|
Wauw, die vent in Obese is nu al mega afgevallen :eek: (y)
|
Voor:
- Eenvoudig te heffen - Moeilijk te ontwijken - Ook van toepassing op buitenlanders die naar Nederland komen Tegen: - Regressief - Als het verschil met omringende landen groot is, is het slecht voor ondernemers in de buurt van de grens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Subsidies, zullen we het niet hebben over subsidies! En dan niet die voor musea cs, maar die op m.n. vlees, waar je nooit iets over hoort.
|
Citaat:
En je las dat blijkbaar niet dus is het totaal niet grappig, my bad. |
Daar zijn we het vast over eens, Quis, want ik vind dat die afgeschaft moeten worden.
|
Zoenen, bedoel ik.
|
Citaat:
|
Mensen in West-Europa eten gemiddeld (!) een halve kilo geraffineerde suiker per week, ook zoiets.
|
Citaat:
Maar nee, het is geen principekwestie. Het is gewoon niet iets waar ik me op het moment mee bezighoud. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er een beetje over nagedacht en ik overzie het vast niet helemaal, maar op het eerste gezicht ben ik tegen, want ik vind het progressieve van inkomstenbelasting een prima iets, dat zou komen te vervallen op het moment dat je dat (deels) afschaft en vervangt door consumptiebelastingen te verhogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ja, Henk Bleker heeft pony's.
|
Citaat:
Het zou ook maar raar zijn om kort na een lange relatie met zomaar iemand het bed in te duiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het op mijn school in Brabant wel gehad. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien hebben wij het juist wel gehad omdat er behoorlijk wat boerenzonen en dochters op mijn middelbare school zaten hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je bent wel een stadskind, dat bedoel ik :p |
Citaat:
|
Oh ja, Eindhoven is geen stad. ;)
|
WEETIKVEELIKZEGTOCHOOKMAARWAT:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan jullie vertellen dat het een slecht idee is een stuk eierschaal met je vinger uit een gloeiend hete pan te pakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bel ongv 35 mensen of ze op m'n feest komen
..komen ze allemaal :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: