![]() |
Vaak rukken???
Hey allemaal
Even over het afrukken De meeste mannen zeggen dat ze per dag wel twee of meerdere keren afrukken HOE DE F**K DOEN JULLIE DAT Hebben jullie niets anders te doen ofzo Je moet tog naar shool of je werk ofzo ??? Ik doe het alleen voordat ik ga slapen -jesse- |
Citaat:
|
Ik ben dan wel geen jongen, maar;
Net voordat je uit bed komt, in de douche, na het ontbijt, op het toilet op school, als je thuis bent gekomen uit school (bog voor je huiswerk), tijdens het tv kijken op je kamer na het eten, onder de douche (ligt eraan wanneer je doucht, smorgens of savonds), als je in bed ligt voordat je gaat slapen. En nog een keer als je niet kunt slapen. |
Ja daar heb je een
Punt niet dat ik na sgool naar bed ga ofzo |
je bent 13, waarom maak je je druk om hoe andere mannen het voor elkaar krijgen om vaak te rukken?
please maak je druk om dingen die er wel toe doen |
Ik maak me er niet druk om
Ik vind het gewoon facinerend |
En trouwens wat maakt het uit dat ik 13 ben
Als ik iets wil weten of iets vind dan maakt leeftijd toch niet uit op dit soort forums Edit: lol ik bedoelde fora |
Citaat:
Maar het menselijk lichaam IS ook fascinerend inderdaad, kan me best wel voorstellen dat je wil weten hoe dat bij anderen gaat. :-) Be curious, get smarter. Maar jouw ding heeft er na die 1e keer rukken de rest van de dag geen zin meer in, of ligt het er alleen aan dat je geen tijd kan vrijmaken, voor een partijtje selfsex? :facepalm: Laterssss! |
Citaat:
|
Volgens mij zie jij het rukken meer als een hele sessie: met rukvoorspel, de daad, en de afkoeling. Vandaar dat het bij jou veel langer duurt en dat je het idee hebt dat andere mensen nooit tijd kunnen hebben om het meerdere keren op een dag te doen... :').
|
Citaat:
|
Nee hoor als ik ruk dan pak ik mijn vriend en dan is het gebeurd er zijn wel dagen dat ik er even boor ga "zitten" en ka het is denk ik hewoon een kwestie van tijd
|
onder de douche, zie ik nergens..! dat is het logischt!
|
Citaat:
|
Dat wordt gewoon weer bijgemaakt, hoor. En dat duurt nou ook weer geen week, lijkt me. :P
|
Het was sarcastisch bedoeld
Er kan niet eens zovaak sperma uitkomen aangezien er maar een paar 100 miljarden zaadjes worden gemaakt terwijl er bij een zaadlozing al iets van 50 miljard uitkomen ofzo |
Je impliceert dat het alleen maar zaad is!
|
Ok wat is impliceren???
En het is natuurlijk ook nog vocht enzo |
Meerdere keren per dag... pfoe.
Nee hoor. Seks is leuk meerdere keren op een dag. "Dat andere" is bij mij meestal om hormonen gewoon rustig te houden. In praktijk valt dat bij mij hooguit enkele keren per week, soms langer dan 2 weken niet. |
Citaat:
|
Nou, je kan het plannen :D
en sowieso: doe het wanneer je er behoefte aan hebt, en doe het dan meteen (als je alleen bent dan ;)) Je bent meestal maar 5 tot 10 minuten kwijt, en daarna kan je weer verder met je huiswerk (y) |
een neger moet oefenen
|
Examens = meerdere keren per dag
Veel zin voor wat voor reden ook = meerdere reden per dag |
Ik kon me toen ik thuis woonde ook prima afrukken op mijn kamer aan het bureau... Gewoon mijn leuter uit de broek halen en losgaan.
|
Citaat:
|
ten eerste wat is afrukken en hoe doe je het??? waar is het voor nodig en moet het? wat gebeurt er dan???? Grtz ruben
|
Citaat:
In het kort samengevat: je piemel masseren, en dan komt er een lekker gevoel, en mis. sperma |
ik ga echt geen homo-dingen op internet bekijken!!!
|
Citaat:
het is ook lekker, dus doe het nou maar, dan weet je tenminste niet wat je mist:) |
dat jij dat iedere avond doet!!! hoeft niet te betekenen dat ik dat de hele tijd gaat doen! dan horen je ouders allemaal: AAAAAAAAH oooohhhhhhhhh
|
Citaat:
Offtopic: overigens is het niet nodig en het moet ook niet, mensen masturberen gewoon omdat ze het leuk vinden En nu weer ontopic, denk ik. :O |
eej, in dat domme online woordenboekje wat Em. mij net stuurde stond dat sommige jongens zich schuldig voelen??? weet ik veel, hebben jullie dat niet???Grtz
|
Als je het hierover wil hebben, kun je dan een nieuw topic openen, alsjeblieft? Want het hoort niet in dit topic thuis. ;)
|
okeeej ;-(
|
1x per dag is toch gewn:confused: of 2 boeie
|
Een kwestie van time managing, want als je geen tijd hebt dan maak je er toch gewoon tijd voor.
|
pfffft stop met llen en begin te rukken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |