![]() |
In één Saai de wereld rond #1519
*O*
|
:o Ja, ik was aan het F5'en.
|
Bert en Ernie hadden ook een sketch op het bandje waarin Ernie Bert leerde zingen, en dan deed hij het steeds voor en zei hij: "Nee Bert, het klinkt hartstikke vals, Bert!"
Ernie is een baas. |
De Nederlandse Sesamstraatliedjes zijn muzikaal wel een stuk minder interessant dan de Amerikaanse. Allemaal hoempahoempagedoe.
|
Nou Uice, je doet misschien niet heel kut tegen me, maar wel een beetje.
Oh god, iedereen gaat nu massaal aan de popcorn. |
Citaat:
|
Omg het tweekoppige monster :cool:
|
Citaat:
|
Twee hoofden zijn beter dan éééén!
|
Citaat:
|
Ik had vroeger een kickass cassettebandje met liedjes uit Sesamstraat. Dat ding zou ik graag terug willen, MAAR JA.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe vaak hebben we het hier wel niet over gehad? We studeren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
HAHAHA, ik maakte met die zipje en zopje-vriendin altijd best veel grappen over Sesamstraat. En een van onze bevindingen was dat we Tv-monster de onzekerste persoon vonden die we kenden. Ja, zelfs onzekerder dan ik.
http://94.100.120.103/611000001-6110...45_4_Bq4W.jpeg hij |
Mijn zusje heeft mijn Ik wist niet dat je kwaad werd-cassettebandje ooit kapot geknipt en toen kreeg ik niet eens een nieuwe :(
|
Citaat:
|
Handen omhoog wie NIET het cassettebandje had? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was altijd zo ontroerd door ''Dood zijn duurt zo lang'', van Tommy, geloof ik. Zo mooi en droevig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop alleen voor jou, en niet voor de rest hier. Als Meg gedist wordt in FG dan voel ik me ook altijd best wel aangesproken :( |
Citaat:
|
Maar jongens!
TV-monster is superonzeker he! Wat vinden jullie. |
Citaat:
|
Citaat:
:cool: Ken ik ook nog van vroegah! |
|
Citaat:
|
Ik ben veel lekkerder dan Meg.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik had een keer college over Nederlandse conceptuele kunstenaars, waarbij ik te horen kreeg dat Wim T Schippers een kunstenaar is (daarvoor kende ik hem alleen van Ernie). Toen kregen we een filmpje te zien dat hij iets vertelt over zijn werken op een tentoonstelling in het Stedelijk (geloof ik) en ik moest - als enige in de zaal - behoorlijk moeite doen om mijn lach in te houden. Ernie die kunst maakt :d:cool:
|
Ik vind Stefenoot ook niet echt een Meg, want die krijgt vaak onverdiend verbaal om de oren, terwijl notendrama driekwart van de tijd een kwestie van eigen schuld dikke bult is.
|
Citaat:
Ik ben vanalles, dat geef ik toe, maar ik ben socialer in de omgang dan Meg, en trouwens, jij was toch een FG-hater? :nono: |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meg heeft bijna een Oscar gewonnen. Dat vind ik ook maar raar.
|
Citaat:
|
Meg is wel Mila!
|
Citaat:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik het heel tof vind dat het zo goed met je gaat (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |