![]() |
voetbaldouches
een aantal weken geleden ben ik weer begonnen (na 5 jaar) met voetballen.
jullie zien waarschijnlijk de bui al hangen, maar na het trainen word er gedoucht. Ik keer er een beetje tegenop de eerste keer maar om zo min mogelijk ophef te veroorzaken heb ik gedaan of er niks aan de hand was en gewoon naakt mee gedoucht enzo. Ik begreep dat iedereen ff keek naar "wat ik in huis heb" en ik weet ook dat ik niet klein geschapen ben. allemaal goed en wel na 2 wedstrijden en 5 trainingen kijken ze nog steeds allemaal opvallend veel naar mijn pik. Laatste keer hoorde ik iemand zeggen, wat ik niet mocht horen, hij heeft echt een abnormaal grote. hij is niet klein, I know. Maar wat kan ik doen dat ze niet meer zo kijken?! het word namelijk echt een beetje genant. :( |
"Jézus jongens, zijn jullie gay ofzooo :D;D;d;D::D;d"
Bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
"Jaloers? :) "
|
Wat veel jongens met grote pikkies opeens de laatste tijd.
|
Zolang het blijft bij staren met open mond van verbazing is er niks aan de hand
|
Wat is het probleem?
|
idd, wat is je probleem.... ze kijken nou ja houd van zelf wel op....
douche gewoon kleed je aan en klaar.... |
Ik vind dit echt zo'n slecht verkapte "oeh, kijk mij eens een grote lul hebben"-topic waar de "stiekeme" trots vanaf druipt. :D
Maar goed, ik snap het probleem ook niet zo. Laat ze lekker kijken, om welke reden dan ook. |
Citaat:
Je snapt toch wel dat je na een paar keer, ``wat kijk je`` en `` zie je het`` het erg genant word. |
Gęnant, gęnant, het is maar wat je er zelf van maakt, natuurlijk. Bij veel vrouwen worden borsten toch ook constant bekeken (en dat blijft meestal ook niet bij kijken, je wil niet weten hoeveel mannen letterlijk staren) en die hoor je daar toch ook niet over miepen? :P
|
Als ze naar je pik staan te kijken, dan kan je, wat al eerder werd gezegd, zo iets terugzeggen als: Kun je het zien?! enz.
|
"Aan het genieten van het uitzicht?"
|
Of je zegt gewoon niets en negeert hun puberale stupiditeit, maar dat zal wel weer te logisch zijn.
|
Waarom staan deze topics altijd op Seksualiteit :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik denk dat dit het beste op lifestyle past, dus zal ik 'm even verplaatsen. |
of als je durft, terwijl ze kijken een soort van aparte sexy beweging maken ofzo...
|
Citaat:
|
Kzou em gewoon oprollen dan valt het niet zo erg op
|
Ik zou mezelf omdraaien en naar de muur staren.
|
Aangezien het naar Lifestyle is verplaatst (?) kunen we het misschien hebben over het customizen.
|
Ook niet even zeggen waarom. Prachtig modereerwerk weer.
|
Citaat:
Ik zou er een grapje over maken of iets. En als je dat niet durft, maar denken dat ze gewoon jaloers zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |