![]() |
Tweedehands kleding
Hey mensen,
ik ben al een tijdje op zoek naar een tweedehands kledingzaak in de steden Utrecht of Rotterdam. Via internet wordt ik namelijk niet veel wijzer en wil ook wat feedback van mensen die er al eens geweest zijn... Ikzelf ben van het mannelijke ras :cool: en zoek wat kleding om uiteindelijk op te pimpen. Het liefst dus ook voor een redelijke prijs... Ik wacht af... |
|
Op de Oudegracht zit een enorme kringloopwinkel, met drie filialen vlak naast elkaar: een voor antiek, een voor bric-a-brac en een voor kleding. Dat is in Utrecht, dus. Verder weet ik er nog een in de Vogelenbuurt en een in Zuilen maar dat is misschien te klein en te ver weg?
|
Op de Voorstraat in Utrecht zitten er meerdere. En er zit op de Oudegracht (in de buurt van de Kringloopwinkels) ook een Episode.
|
In Rotterdam heb je Cheap Fashion op de Meent, iets voorbij de ijssalon. Als je binnenkomt zie je vooral nieuwe dingen, maar als je de trap afgaat kom je in een grote kelder met 2ehands spul.
Dan heb je nog de Episode op de oude binnenweg, maar die is klein en best wel duur, en als je wat verder loopt de nieuwe binnenweg op, dan zit Knetter ergens links en Sister Moon rechts, maar van die 2 winkels weet ik niet meer heel zeker of ze er ook herenkleding verkopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |