![]() |
m'n vriendje wás lief.
heee, ik heb een probleem.
mijn vriendje en ik hebben nu al een maand. en we kenden elkaar al heel lang maar hadden weinig contact. toen we meer gingen praten was het in één week BAM dik aan. Nu begin ik te twijfelen of hij wel echt verliefd op me is, af en toe lijkt het als of ik een accessoires ben. en ik wil hem niet kwijt! hoe kan ik er voor zorgen dat hij wat liever of romantischer gaat doen, zoals in de eerste week? :bloos: |
Tja, soms kom je van die kerels tegen die opeens denken dat ze geen moeite meer hoeven te doen als "de buit al binnen is" en daar heb je vrij weinig aan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat 'ie het zelf niet in de gaten heeft en niet weet dat jij er problemen mee hebt, dus misschien moet je eens met hem gaan praten. Het lijkt me overigens een slecht teken dat jullie pas een maand iets hebben en hij nu al niet meer lief is/doet, want zo snel hoort een verliefdheid niet voorbij te zijn.. |
Wat hierboven gezegd wordt.
praat met hem,dan weet je meer. |
Citaat:
|
zo beter (A)
|
(y)
|
praten moet je eerst maar eens proberen. ik heb ook niet altijd door als ik bot tegen mijn vriendin doe (:
|
Ik weet niet zeker of ie wel the one is voor jou als ie nu al niet meer lief is enzo ik hoop voor je dat ie verandert
|
Waarom wil je iemand die doet of je een accessoire bent niet kwijt? Als het gevoel binnen een maand al weg is voorspel ik niet veel goeds.
Praat met hem, en mocht de situatie hetzelfde blijven dan maak je het uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |