![]() |
Spaanstalig
Topic gaat over Spaanstalige muziek. Als je goede Spaanse zangers of zangeressen kent (of Zuid-Amerikaanse natuurlijk), post het hier!
http://flags.redpixart.com/img/1945/flag_256.jpg |
Mercedes Sosa! <3
|
|
|
Laura Pausini... Die zingt ook Spaans!
|
Malú!
|
Manu Chao.
|
Buena Vista Social Club!
Uit Cuba trouwens, mijn lievelingsliedje is momenteel 'chan chan' |
♫ ♥ ♥ ♥ ♫ |
Ska-P !!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Hee mensen! Ik heb ook nieuwe Spaanstalige muziek leren kennen, deze vakantie zelfs.
De naam van de artiest is Luis Guirra! Echt lekkere muziek. Luister even, en geef het wat tijd. Geen rap ofzo, maar gewoon lekker rustig, dat je met een cocktailtje aan het water zit, totaal kan bijkomen en een beetje in het Spaanse sfeertje kan komen Ik mocht met mn ouders mee naar Malaga, toen we de radio in het appartement aanzette, kwamen we tot de ontdekking dat we een gave zanger hadden gevonden. Binnenkort wil ik graag naar een concert van hem. Het enige nadelige is, dat hij ook wel een hoop salsa nummers heeft, wat natuurlijk super lekker klinkt, maaruh, haha, je snapt het al.. kan er geen hout van! Dus dat moet nog even worden bijgeschaafd! Voor geïnteresseerde het concert is in Belgie:D Groetjes!! Berta |
Wauw! Ik vind dit echt een heel mooi nummer, bertah. Bedankt voor het posten! (y)
Meteen even wat info opgezocht over Juan Luis Guerra op youtube en wikipedia. |
leuk nummertje he;)
Hij heeft nog meer leuke nummers hoor: QUISIERA SER UN PEZ - Luis Guerra Frio Frio - Luis Guerra Er zijn er nog meer, zal er nog wel een paar posten binnenkort:D Fijn dat je het leuk vindt;) GroetjeS!!:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |