![]() |
Bleekgezicht
Hallo ik heb een vraagje , in de zomer ben ik bruin want ik word snel bruin, in de herfst ben ik een beetje geel achtig maar in de winter word ik altijd bleek weet iemand hoe je bleekheid tegen kan gaan ?
|
Alsnog naar buiten gaan en gezond eten/sporten.
|
zonnebank
|
Ja dat is wel een idee maar ik wil niet zo lelijk bruin worden dat je ziet dat je onder de zonnebank bent geweest maar toch bedankt voor reactie :D
|
ik zeg ook zonnebank en bruiningsbodylotion! succes
|
Maar bleek is toch niet erg? Iedereen is bleek in de winter. Zolang je wel naar buiten gaat en de blos van de kou opvangt, en gezond eet, zie je er heus niet meteen uit als een lijk.
|
Bleek is geen probleem
|
Na een keer een zonnebank word je niet meteen heel bruin hoor, je kan er gerust een paar keer ondergaan maar ik zou het niet té vaak doen.
|
Als je snel bleek wordt kun je daar echt heel goed van profiteren. Zelf zou ik wel een mooi bleek huidje willen, want als je het goed verzorgt krijg je zoals ze dat noemen; zo'n mooie porselijn witte huid ;)
Maar als je perse bruin wilt blijven kun je zoals al genoemd werd; zonnenbanken. Of anders een zelfbruiningscremé of zelfbruiningsdoekjes kopen. Succes! :) |
Ja bedankt voor jullie reacties :D
Nee bleek zijn is niet mooi bij mijn want ik heb donkere krullen en donkere ogen en dan zie je zo'n bleke huid erbij :P |
Als je veel sport dan krijg je ook een gezondere kleur in je gezicht.
|
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen een grauwe huid en een lichte huid. Want een lichte huid en donker haar is echt niet minder mooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |