![]() |
Penis en vagina: hoe noem jij ze?
Overal zie je verschillende woorden voor penis of vagina, zoals: penis, deel, fallus, fluit, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, paal, piel, pielemuis, piemel, piet, pik, pisser, potlood, plasser, rampetamp, roe, roede, sannie, sergeant-majoor, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengel voor een penis,
en voor vagina: kut, schaamspleet, vrouwelijk geslachtsorgaan, doos, flamoes, gleuf, muis, poes, pruim, spleet, trut, enz. welke gebruik jij(of wanneer gebruik je welke?) En heb je ook nooit dat je zo'n 3 minuten na zit te denken hoe je het nou gaat beschrijven? :D |
Ik noem mijn leuter: "Sir Willie Dun Urste"
|
ik vind sergeant-majoor wel humor :D
|
Ik zeg normaal lul en kut, en als ik met een accent spreek piemel/snikkel/tampeloeres en doos/spleet/flamoes.
|
Het Ding -voor lul
|
Onderbroekpiraat
|
Citaat:
|
Ik noem ze gewoon poes en dick, lul of bana
|
Dat ligt heel erg aan de verdere context :D
|
Wat Lusi zegt.
Om te beginnen maakt het uit welke taal ik spreek. In het Nederlands heb ik het vaak over mijn poes en zijn pieleman/piemel, in het Engels over mijn fanny (wat extra grappig is omdat mijn huisgenootje zo heet) en zijn cock, in het Duits over mijn Fötzchen (nee, dat woord bestaat niet nee) en zijn Schwanz. Jawohl. |
Een penis noem ik, behalve op school in de lessen (dan is het een penis), vrijwel altijd piemel. Een kut is op school en in serieuze niet-seksgerelateerde gesprekken een vagina. Als ik in gesprek ben met mijn vriendje, is het poesje en in alle andere situaties is het mijn kut.
En fötzchen <3 |
:bloos: jatoch
|
lol xD
|
Piemel en koes. En ja, dat klinkt als een kinderboek :cool: Koes omdat we vonden dat er totaal geen goeie woorden waren voor het vrouwelijk geslachtsdeel; alles had een nare bijklank.
|
Piemol, en poes of grot
|
Puddingbuks !
|
De Grotverkenner.
|
Piemel en flamoes
|
Ik hoorde vandaag iemand die het over een Output en een input had :]
|
Ik vind dat een heleboel mensen hele naaaare termen gebruiken. :( En wat Lusi zei.
|
Citaat:
|
^Wat zeg je zelf dan?
|
Het ligt aan de situatie (formeel of informeel, zeg maar).
Penis, lul of piemel. Vagina, kut. Al die andere vreemde bijnamen vind ik vreselijk. :P |
Ben ik met je eens hoor, maar ik vroeg me dan af wat je zelf zei :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Kut voor gewoon informeel gebruik en vagina als ik wat netter wil klinken, en dan hetzelfde met lul en het wat nettere piemel, en penis als ik nóg netter wil klinken. En in melige gevallen ook wel poes of doos, maar dan meer als 'hahahaha ik heb twee poezen, één op mijn schoot en één tussen mijn benen :d;D:D::d;D' dan als iets enigszins serieus. :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg meestal: "Je.. eh.. ding."
|
een aanhangsel en een vrouwelijk geslachtsdeel :P maar meestal gewoon lul of kut :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slurf - hangt er vanaf in wat voor gesprek of omgeving
|
Citaat:
|
^Koes is in het limburgs dialect een varken, dus ik moest stiekem heel hard lachen toen ik dat van jullie las :cool:
|
Citaat:
nee ik vind dat gewoon een leuk woord |
Citaat:
|
knots xD
|
haha ik noem een vagina : een poenanie! of pluk:D en een piemel : uhm pik of lul
|
zomp-pomp en Blafgraf. huhu (N) :cool:
Nee gewoon piemel, penis, pik en vagina, kut. |
blaffer en foef natuurlijk!
|
Citaat:
Citaat:
|
tot nu toe nog geen klachten gehad hoor :confused:
|
Flamoes is wel echt een term des doods :s
|