![]() |
Betersaai voor ons Luudske #1522
Zo.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten mijamoto 64 Noedelhap 48 Chick Rock 45 Lorelei 42 Apate 29 Carn 26 Stefenootje 25 Luud 21 Sarah 19 .sann 19 Trimm Trabb 19 Quis 2.0 18 Pierrot 14 Absinthe 13 umberto 9 Geel 8 The Larch 7 Andijvie 7 Rationeel 7 Schrödinger 6 Dobermann 6 Little Phoebe 5 Mc Kauw 5 Uice 4 fizzle-fluffy 4 Commendatore 4 Gnork 4 Martiño 3 Chicka Little 3 Korreltjezout 3 TopDrop 2 Adamczowice 2 Norwood Ranger 2 |
Ah, het werd wel weer eens tijd dat ik niet bij de topposters stond :D :cool:
|
uhm heb begon toen ik niet lekker werd en flauwviel. en we alleen in een ruimte zaten te praten. en...............
|
Flauwvallen is naar. (N) Ik ben een keer flauwgevallen en toen hoorde ik allemaal stemmen, dat was een heel vreemde ervaring. Vooral omdat die stemmen alleen maar banale dingen zeiden over huishoudelijke dingen enzo.
|
YEAAAH ik heb een nieuwe jas (Y) met dank aan mijn lieve papa en mama *O*
|
Argh, de huisgenoten eten niet thuis dus moet ik zelf boodschappen gaan doen. Thuisbezorgd, *O*.
|
Citaat:
Met geschiedenis mocht hij kiezen uit 2plaatsen waar hij wilde zitten en koos voor mij inplaats zn vriend. *O* en met gym koos hij met basketbal mij las 2e. Zo goed ben ik in gym.:p neeh dus. |
Citaat:
|
De rechtbank in Amsterdam heeft donderdag de 39-jarige man die tijdens de nationale dodenherdenking van 2010 op de Dam in Amsterdam grote paniek veroorzaakte, veroordeeld tot een jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk.
Ook mag de man de komende 5 jaar niet meer op de Dam verschijnen tijdens de dodenherdenking. (y) Goed voor die lul. Gaat die arrogante eikel nog in hoger beroep ook. |
Citaat:
|
Een jaar? Dat vind ik nog best veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent dan ook zo'n 10 jaar jongen dan ik ben.
|
Citaat:
iets anders wie ben jij? |
Citaat:
|
Citaat:
uhu. khaal je wel in. :o |
The Larch is een uc van een bekende forumer, alleen weet ik even niet meer wie :O.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
|
Ik weet het ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neeee wat een regen :( en ik moet zo nog naar een vriendin fietsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik niet :(
|
Ik vind het altijd zo raar bij het bijkomen na flauwvallen, dat ik eerst even het idee heb te dromen. En dat ik het gevoel heb een eeuwigheid weg te zijn terwijl het natuurlijk maar een aantal seconden is.
|
Ik ben nog nooit flauwgevallen.
|
Dalijk hip hop tijd*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De vuurdoop van je nieuwe jas, (Y).
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik al 15keer ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huuu, dan heb ik het maar makkelijk, ik heb geeneens bloedvaten. Alleen sapstromen. (Y)
Ik had trouwens na deze titel wel verwacht dat het duidelijk was wie ik nu ben. :d |
Ik ben twee keer flauwgevallen, twee keer door wiet. :y
Drugs are bad, m'kay. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |