![]() |
[Leesclub] Jenna Blum - Het familieportret
Veel plezier met lezen!
Spelregels: - We lezen dit boek in oktober, maar als dat niet voldoende blijkt te zijn gaan we in november door. Sowieso mag je er ook nadien nog over posten. - Berichten plaats je met de spoilertag. - Boven je spoiler plaats je bij welke bladzijde je bent en hoeveel bladzijdes jouw versie van het boek in totaal heeft. - Als je op het boek gestemd hebt, gaan we er vanuit dat je het ook gaat lezen. Vermeld het even als je toch afhaakt, en bij voorkeur ook waarom. - Heb je niet gestemd, dan ben je van harte welkom om toch mee te lezen. |
Ik zat te denken, kunnen we niet beter het hoofdstuk erbij zetten? Ik lees op mijn iPhone en dan klopt geen enkele numering meer, vandaar dat ik denk dat het handiger is om het hoofdstuk erbij te zetten :y
|
Op zich een goed idee, maar ik weet vaak niet in welk hoofdstuk ik bezig ben. Dan moet ik terug gaan bladeren, en dat is het enige wat ik echt rot vind werken op mijn e-reader. :bloos:
|
Ben ik de enige die het boek leest, alsin zijnde een boek? Van papier? :confused:
|
Hoi ik kom even vermelden dat ik, ondanks dat ik niet mee doe, het zo'n ontzettend leuk idee vind en blij ben dat de leesclub zo goed loopt. Meer activiteit op Letteren. *O* Volgende keer doe ik misschien wel mee, maar dan stem ik ook wel en heb ik het gevoel dat ik invloed heb. :p
|
Lijkt me leuk als je ook mee gaat doen Roosje. Jij leest altijd zoveel, dus dan kan je vast ook veel zeggen over het boek (in vergelijking met andere boeken). Hou ook het topic in de gaten waarin we nieuwe boek-ideeën zoeken, zodat je ook je inbreng in de poll kan hebben :)
@Miekje: ik lees ook op m'n e-reader |
Citaat:
Ik weet nog niet hoe gemakkelijk ik aan dit boek kan komen, maar ik ga mijn best doen! |
Citaat:
|
Ik ga het liever bij de bieb lenen, dat is wat goedkoper en ruimtebesparender ;)
|
Ik heb het boek gereserveerd en hoop nu dat het snel binnen is.
|
Uit!
Spoiler
|
+/- blz 300 / 348:
Spoiler
|
Uit!
Spoiler
|
Ook uit!
Spoiler
|
Dames, wat doen we? Dit boek ook in november nog aanhouden? Of een nieuw boek zoeken voor november?
Ik heb zelf deze maand niet meegelezen ivm tijdgebrek, en weet niet zo goed wat de behoefte is.. |
Hmm, in november ga ik weinig tijd hebben voor boeken, ben ik bang, dus van mij mag hij nog een maandje blijven. Maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen het boek al uit hebben/hoever ze zijn.
|
Ik moet nog 40 blz lezen en ben op zich wel in voor een nieuwe voor konende maand.
|
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in dit boek en ik heb het ook niet kunnen lenen uit de bieb :bloos: Dus een ander boek mag van mij wel.
|
Ik wil ook wel weer een nieuw boek :)
|
Uit.
Spoiler
|
Een nieuw boek mag van mij ook wel. Ik heb het boek nog steeds niet. Het schijnt erg populair te zijn (het is overal uitgeleend) maar het was niet mijn eerste keuze.
|
Ook in ben wel weer in voor een ander boek! Ik heb sinds kort een ereader en ik merk dat ik nu ineens weer tijd te over heb om te lezen. :cool:
|
Kom maar met ideeën in het andere topic!
Ik zal er zelf ook weer een paar toevoegen. |
Ik ben pas op een derde van het boek :o dus ik krijg het niet meer uit in oktober
|
Je mag ook na oktober er over posten hoor, de topics over de boeken blijven gewoon open.
En ik ben ook nog steeds van plan het boek te gaan lezen. Alleen nu nog even niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |