![]() |
Saai #1526
dus
|
Goeie titel :D
|
inspirasaailoos :o
|
Citaat:
Lieve Elea en lariks in het zuiden van Duitsland, Bij dezen retourneer ik jullie je UC. Ik vond het fijn om hem te gebruiken, maar voortaan zal ik net doen of ik het (jouw D;:D:D::D) wachtwoord niet weet. Je weet waar je me kunt bereiken als je me nodig hebt. Kusjesliefs van de frambozenstruik een paar meter verderop. |
dit is echt fascinerend |
Hmm, Firefox lijkt zich hier inmiddels weer een beetje te gedragen, dat was vanmorgen wel even anders.
|
Goeiemiddag trouwens.
|
mijn ouders hebben een elektrische gitaar gekocht en ik ben helemaal gek / gestoord / verkocht, wat een heerlijk ding :bloos: er zijn ZOVEEL liedjes die ik wil leren.
|
Ik ben echt zo verliefd op de sambal die ik onlangs gekocht heb, Surinaamse Madame Jeanette-sambal <3 Echt een verrijking voor de belegen komijnenkaas <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is wat Iron is ten opzichte van Chrome. Ever since ik 'm eens geprobeerd heb, taal ik niet meer naar andere browsers. Zeker niet Firefox. |
Citaat:
Sambal is Indonesisch, en hier zijn geen Indonesische dingen te krijgen - dus ook geen nasi, bami, etc. |
Bizar.
Net trouwens geleerd dat het komijnekaas is, niet komijnenkaas :bloos: |
Eén komijn, twee komijnen :y
|
Tjonge, wat ben ik goed bezig (Y) Kast lekker aan het uitruimen, deel weg, zomerkleren in zakken onder m'n bed. Dat ruimt lekker op :)
|
Nooit wat van begrepen, zakken met specifiek zomer- en winterkledij :D
|
Ik vrees dat ik jullie na vandaag een tijdje moet verlaten jongens :o
|
want?
|
Te veel sog.
|
Nee! Geen maandban! :(
|
Jullie kunnen best even zonder me :y
|
Als je niet de discipline hebt om niet op het forum te komen, hoe wil je dan wel de discipline hebben om te gaan studeren als je niet op het forum kan? :p
|
Ik ben heel goed in studeren als ik me verveel.
|
Hoi, ik ben aangenomen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
You go girl! |
Kuthi wil me niet eerder aan een andere telefoon helpen :mad:
|
Toedeloe, ik ga dus mooi weg bij KPN.
|
Citaat:
Citaat:
|
Dank :cool:
|
Stink Hi. Jezus ik ben echt boos :D
|
Hah, vuilniszak kleren gaat weg :cool: goed van mij zeg!
|
He bah, morgenochtend om 8 uur staat de schilder voor de deur (N) Dan moet ik dus helemaal aangekleed enzo zijn. Bleh. Bij de dakdekker deed ik gewoon de deur open in m'n badjas en ging me dan aankleden, maar met een schilder in je kamer wordt dat lastig :o
|
Citaat:
Dit is trouwens wat er gebeurde (gepost op tweakers.net): Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik sta open voor aanraders, natuurlijk. |
Ik betaal 0 euro. (Y)
|
Ik vind T-mobile heel relaxed (y)
|
8.95 internet en al. ! van vodafone
|
Ik vind Hi wel relaxed maar dat is omdat ik prepaid heb en maar 5 cent betaal voor smsjes sturen (Y)
|
Ik vind KPN heel fijn trouwens, nooit gezeik met bereik enzo. Maar na 7 jaar vind ik dat ik wel van ze mag verwachten dat ik 2 maanden eerder een telefoon krijg :mad:
|
Citaat:
|
Ja ik heb ook prepaid, maar ik krijg elke maand dat ik 10 euro opwaardeer 300 gratis sms'jes en heel vaak aanbiedingen of gratis belminuten enzo (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |