![]() |
Probleem
.
|
Wie is 'me moeder de vriend' - is dat de moeder van je vriendje, of de vriend van je moeder?
|
Om te beginnen leestekens gebruiken en normaal nederlands typen.
"ik begon ruzie te hebben met me moeder de vriend", ik kreeg ruzie met de vriend van mijn moeder. maar goed ot. Je had misschien niet zo bijdehand moeten doen, maar hij mag niet zo reageren natuurlijk. Wijs je moeder op de harde behandeling van haar vriend, en dat je hier niet van gediend bent. Werkt dat niet dan kun je hem altijd nog aangeven voor mishandeling denk ik? Het lijkt me niet normaal. succes |
Citaat:
|
Je excuses aanbieden en een gesprek met ze aangaan. op een normale en niet mongoliese manier.
|
Inderdaad, bied je excuses aan maar laat wel weten dat je geschrokken/gekwetst bent door zijn fysieke reactie.
|
Aan de zonnige kant, het klinkt wel geschikt voor een reality-show.
|
Dr phil *O*
|
en hoe ging het??
|
Als je moeder haar vriend zoiets bij haar dochter laat doen, en hem niet op laat rotten of tenminste flink aanspreekt, is ze geen goeie moeder, sorry dat ik het zeg.
|
Citaat:
|
offtopic ik dacht dat dit een forum was voor tieners en pubers NIET voor mensen die verwachten dat iedereen perfect Nederlands kan,
OT die vriend van je moeder lijkt well op me stief vader, ik haat hem en negeer hem gewoon veel succes! |
troll zzz.
|
Als ik jou was zou ik echt geen excuses aanbieden aan de vriend van je moeder nadat hij aan je haren heeft en getrokken en wou gaan slaan!? Hij zou degene moeten zijn die zijn excuses moet aanbieden! en ik kan niet geloven dat je moeder er niets van zei ?? Kan je niet bij je vader bijven?
|
Citaat:
|
De kinderrechter geeft jou ook sowieso gelijk in je verhaal , je kunt er zelfs voor zorgen dat jij tijd met je moeder kijkt en dat hij op die momenten mag opflikkeren. Maarja tieners zijn sneller geneigd om het woord ''op kankeren'' ipv opflikkeren te gebruiken. Als hij jou dan de hand wil geven dan zal ik er maar snel voor zorgen dat die kerel het huis verlaat. Maar waarschijnlijk zal je moeder hem ook wel de hand boven het hoofd houden...Een vriend dat slaat is niet goed. Wat een kneus.
|
what the fuck, am i reading?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |