![]() |
lage broek
Heb jij je broek altijd laag? Wat zeg je als mensen zeggen: Trek je broek omhoog! ? Vind je het fijn zitten?
|
Meestal, maar nooit écht laag, dus ik krij eigenlijk geen reacties. En ja, ik vind het lekker zitten, anders zou ik het niet doen =D
Ik vind het trouwens verschrikkelijk als de broek echt op de knieën hangt. |
Nee, en ik vind het er altijd vrij debiel uit zien als ondergoed boven je bovenkleding uitkomt of niet bedekt wat het hoort te bedekken.
|
nee, dat ziet debiel uit en leraren zeggen dan altijd trek je broek eens op.
|
Zag een tijdje geleden een vakkenvuller bij de AH met deze wanstijl. Z'n roze onderbroek was bij het vooroverbuigen voor zo'n 15 cm zichtbaar. Ik had de neiging de manager erbij te halen maar als DIE het al niet opvalt...
|
Nee, en ik vind het ook verschrikkelijk als je onderbroek ver boven je broek uit komt. Ik vind het er nogal debiel uit zien namelijk.
|
ik heb me broek altijd laag
als mensen zeggen trek je broek omhoog trek ik hem juist omlaag of soms mn onderbroek ook ik vind het heerlijk zitten ja dus blijf het ook lekker doen |
de broek laag laten hangen komt uit de jaren 60 /70
toen lieten jonge mannen in de gevangenis (veelal herengevangenissen) hun broek zo laag hangen om aan andere heren te laten zien dat ze beschikbaar zijn voor de andere heren. dus ik zou zeggen trek die broek op. of ben je tog op iets uit:p |
Je broek hoeft natuurlijk niet tot je navel omhoog getrokken te zijn, maar wanneer de broek zo laag hangt, dat je wijd moet lopen om 'm niet op de grond te laten vallen/zakken, denk ik toch echt dat je dan liever geen broek aanhoeft...
|
Ik vind 't 'n achterlijke trend :confused:. 't Lijkt me erg oncomfortabel zitten en 't ziet er gewoon niet uit.
|
Ik heb heupbroeken.. als je soms hurt komt je onderbroek wel tevoroschein.. Heb het NOOIT zo laag dat mensen zeggen 'doe je broek eens omhoog'..
Het zit HEERLIJK trouwens :) |
Citaat:
maar dan zit je toch op die riem? lijkt me ook niet echt fijn.. |
nope, gewoon een riem, zit verschrikkelijk en staat alsof je net uit een debiele inrichting bent ontsnapt
|
Ik hoop dat je weet dat die trend voortgekomen is uit de amerikaanse gevangenissen met ''mannenhoertjes''?
Ik draag de mijne gewoon normaal laag zodat die niet tegen mn klokkenspel aan douwt zegmaar :P |
Dan heb je toch gewoon de verkeerde broek gekocht?
Ik vind het echt een verschrikkelijk gezicht. Een verkapte kijk mij nu met mijn bjorn borg in lelijke kleur. |
Ik vind dat vreselijk. Dr loopt bij mij iemand rond, die half in zn boxer loopt. Geen gezicht. En dan loopt ie ook nog breed en...naja, een euro is meer waard :p
|
ik vind dat zo erg he die broeken :facepalm:
al helemaal als ze zo laag hangen dat je de hele onderbroek kan zien. maar ach als mensen daarmee willen lopen is dat niet mijn probleem :p |
Het ziet er niet uit.
|
Bijna alle jongens uit de klas dragen hem onder hun kont, ik ook het staat wel stoer vind ik, ook zit het gewoon lekker. Echt irritant als mensen zeggen trek je broek op. Als ik iets stoer vind is dat toch mijn mening?
|
En als ik niet naar je onderbroek wil staren is dat toch ook mijn mening? Ik snap het allemaal niet zo.
|
Citaat:
Ik loop er iig niet zo bij, dan nog liever leggins en skinnyjeans die ik met mijn figuur héél goed kan hebben. Ja toch! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Skinnyjeans zijn een stuk erger dan broeken op je knieën. Bovendien vind ik het grappig om cornel iets te horen zeggen over dat het er niet uitziet :D
|
Ik moet altijd zo lachen.
Dan komen dr van die kleine jochies voorbij met hun broek op hun schoenen en een bjorn borg eronderaan :D OT: Ik vind het er belachelijk uitzien ;D |
Ok.. het laag dragen van de broeken om je undies te showen.. of zoals de skaters ze vroeger draagden.. neet dat is idd wel heel erg fout :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe lager mijn broek hangt hoe beter. mensen moeten eens op houden met het zeiken over dat ik mijn broek moet ophijsen ik bepaal zelf hoe ik mij kleed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soepotter
Volgens mij droegen de gevangenisklanten hun broek zo laag omdat ze geen riemen mochten dragen (om o.a. te voorkomen dat ze zich er aan zouden ophangen) en er weinig verschillende maten waren, waardoor de kleineren vaak in te grote broeken liepen. OT ik draag mijn broek niet laag. |
Citaat:
ik moet zeggen dit vindt ik het meest geloof waardige verhaal van waar het weg komt. niet dat het me veel uit maakt ik blijf het laag dragen |
ik vind het zelf ook altijd zo'n irritant iets. dan komen er een stel van die 14 jarigen voorbij gewaggeld met hun kruis op de knieen (n).
ben er ooit een keer bij zo'n rotkoter perongeluk op de pijp gaan staan toen die aan het lopen was XD. en dan vinden ze het wel opeens erg dat hun onderbroek zichtbaar is :P |
Ik vind het leuk. Ik stimuleer mijn zoon om zijn broeken laag te dragen.
|
Er is een verschil tussen je broek leuk laag en je broek zo laag, dat je hem net zo goed uit kunt trekken.
Leuk: http://usahitman.com/wp-content/uplo...y-Pants-1-.jpg Te veel: http://www.counterfeitchic.com/Image..._pants_ban.jpg |
Citaat:
|
Ik ben het ook met Little Phoebe eens. Op die tweede foto ziet het er belachelijk uit.
Of nee wacht.. eigenlijk vind ik foto één ook al best lelijk :p Ik snap ook niet dat mensen hun broek zo dragen.. Ik vind het er altijd zo lomp uitzien dat ze dan om de paar seconden hun broek weer omhoog moeten trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
iedereen moet zick kleden zoals hij/zij wil. het gezeur van anderen van hijs je broek op/ik hoef je onderbroek niet te zien. e.d. dat is hinderlijk. ik zit toch ook niet op jouwn kleding te zeiken |
Citaat:
Je mag dragen wat je wilt, vind ik, maar om je kont buiten je broek te hangen... Ik snap 'm niet... -_- -O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het eerst cool, nu niet meer xd
ik kon iet eens op m'n fiets stappen met een lage broek, en er was teveel commentaar op, ik moet wel zo goed mogelijk uitzien voor de meisjes eah, en als die dat niet mooi vinden, dan moet k toch maar omhoog doen, maar dan heb k hem dus: ''leuk'' laag |
Citaat:
|
ik denk ook dat het regio gebonden is in hoe hoog of laag je je broek draagt
|
Citaat:
|
het is afhankelijk van wat je vrienden doen. en wat andere leeftijdsgenoten doen hoe je je gedraagt en dat is antuurlijk per regio anders. omdat de omstandigheden anders zijn e.d. en wat mensen van je verlangen is daarmee ook anders
|
want je moet ook echt perse je broek net zo dragen als de leeftijdsgenoten om je heen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |