Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Weten jullie nog een leuke dieetshow? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1844669)

fizzle-fluffy 11-10-2011 17:18

Weten jullie nog een leuke dieetshow?

Hoi!
Ik heb alle afleveringen van Supersize vs. Superskinny en van My Big Fat Diet Show gezien, en nu wil ik heel graag een nieuwe dieetshow kijken maar ik kan met google niks vinden. Hebben jullie nog aanraders?

duivelaartje 11-10-2011 18:44

Obese op rtl4? ;)

fizzle-fluffy 11-10-2011 22:04

Iets meer beschrijving/aanbeveling? :p

Alpha_Omega 11-10-2011 23:23

I used to be Fat (MTV) is wel leuk super amerikaans gezwets leedvermaak.

fizzle-fluffy 13-10-2011 09:47

Dat klinkt wel goed ja :cool:

flyaway 13-10-2011 20:53

Die wou ik ook zeggen :cool: Heel leuk

fizzle-fluffy 13-10-2011 22:10

Gaan er dan ook fatties huilen enzo? Dat is mijn lievelings :bloos::bloos:

Alpha_Omega 14-10-2011 01:03

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32015966)
Gaan er dan ook fatties huilen enzo? Dat is mijn lievelings :bloos::bloos:

Ja, want de donuts moesten weg :mad::mad::D:D(y)

Paranoide 14-10-2011 08:12

Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.

<3

(Hele aflevering.)

fizzle-fluffy 14-10-2011 11:06

Citaat:

alpha_omega schreef: (Bericht 32016198)
ja, want de donuts moesten weg :mad::mad::d:d(y)

omg <3

fizzle-fluffy 14-10-2011 11:09

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 32016312)
Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)

Oh ik bedoelde dieet ook een beetje als in eetgewoontes. Dit lijkt mijn nieuwe lievelings te worden, dankjewel!! <3

Andijvie 14-10-2011 12:34

Citaat:

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)

omg <3 Héérlijke tv!

Alpha_Omega 14-10-2011 17:49

Citaat:

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)

Holy shit dit is fucking geweldig.

Edit: haha, ze is gewoon bijna bang van groentes.

Andijvie 14-10-2011 19:29

Er was ook zo'n Brits programma met mensen die in therapie gingen met hun rare eetgewoontes, daar zaten ook vaak mensen bij met echt fobieën voor bepaalde etenswaren, die durfden gewoon geen kool aan te raken bijvoorbeeld. Fascinerend <3

fizzle-fluffy 14-10-2011 20:06

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 32017756)
Er was ook zo'n Brits programma met mensen die in therapie gingen met hun rare eetgewoontes, daar zaten ook vaak mensen bij met echt fobieën voor bepaalde etenswaren, die durfden gewoon geen kool aan te raken bijvoorbeeld. Fascinerend <3

Maar dat was Supersize vs. Superskinny toch? ;)

Andijvie 14-10-2011 20:21

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32017864)
Maar dat was Supersize vs. Superskinny toch? ;)

Nee, iets met farm in de titel, dacht ik?

edit: yup, Farm of Fussy Eaters: http://uktv.co.uk/really/homepage/sid/7319

Paranoide 14-10-2011 23:10

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 32017904)
Nee, iets met farm in de titel, dacht ik?

edit: yup, Farm of Fussy Eaters: http://uktv.co.uk/really/homepage/sid/7319

Ja, dat is ook leuk :cool:

Misschien kun je Truth About Food ook wel waarderen, trouwens, Fizzle. Dat is een documentairereeks van zes of zeven afleveringen, beetje populair-wetenschappelijk, over eten en etensgewoontes enzo. Ze doen er ook allemaal leuke experimenten, bijvoorbeeld of de kleur van de verpakking invloed heeft op hoe lekker je iets vindt.

Oh, en alle Britse pulpshows kun je makkelijk downloaden op thebox, een private tracker is waar nu tijdelijk een open inschrijvingsronde van bezig is. Normaal moet je een invite. Lees wel de regels voor je aan het downloaden gaat, want je moet je ratio hoog houden, anders word je gekickt.

Rivka 18-10-2011 11:49

Citaat:

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)

Ik word echt supermisselijk als ik haar zoveel aardappels met kaas naar binnen zie schuiven -O-

Stefenootje 18-10-2011 15:16

Oh ik krijg daar juist honger van.

Geel 19-10-2011 19:16

Ik vind het een erg ongeloofwaardige serie/show. (N)

gladtoseeya 19-10-2011 19:40

Made op mtv heeft ook vaak dikkerds,leuk als ze gaan joggen

fizzle-fluffy 29-10-2011 11:35

Made is niet echt over eten, though.
Gheh, ik heb net de ben-jij-een-moeilijke-eter-test gemaakt op de site van Farm of Fussy eaters. En volgens hun test ben ik heel makkelijk, maar dat is alleen omdat ze ervanuit gingen dat moeilijke eters dan alleen friet/chocola/vlees lusten. En dat zijn precies de dingen die ik niet eet. :p

fizzle-fluffy 29-10-2011 12:43

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 32018259)
Ja, dat is ook leuk :cool:

Misschien kun je Truth About Food ook wel waarderen, trouwens, Fizzle. Dat is een documentairereeks van zes of zeven afleveringen, beetje populair-wetenschappelijk, over eten en etensgewoontes enzo. Ze doen er ook allemaal leuke experimenten, bijvoorbeeld of de kleur van de verpakking invloed heeft op hoe lekker je iets vindt.

Oh, en alle Britse pulpshows kun je makkelijk downloaden op thebox, een private tracker is waar nu tijdelijk een open inschrijvingsronde van bezig is. Normaal moet je een invite. Lees wel de regels voor je aan het downloaden gaat, want je moet je ratio hoog houden, anders word je gekickt.

Dat vind ik echt een superleuke serie! :cool::cool: dankjewel <3

Andijvie 29-10-2011 12:48

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32050295)
Made is niet echt over eten, though.
Gheh, ik heb net de ben-jij-een-moeilijke-eter-test gemaakt op de site van Farm of Fussy eaters. En volgens hun test ben ik heel makkelijk, maar dat is alleen omdat ze ervanuit gingen dat moeilijke eters dan alleen friet/chocola/vlees lusten. En dat zijn precies de dingen die ik niet eet. :p

Rare test, bij vraag 1: 'Even the smell of fish makes you go green [...]' ehm... nee? Maar goed, als ik iets te eten krijg dat ik niet lust, dan eet ik het meestal toch gewoon op... er zijn sowieso maar weinig dingen die ik écht niet lust.
De andere vragen vielen wel mee. Ik ben een 'fearless foodie' :D Klopt ook wel, ik eet eigenlijk alles wel, van escargots tot gemalen zeeëgeltjes. En ik vind zelden iets écht vies. (Behalve dan sommige soorten kaas, maar dat schijnt te komen door een bepaald enzym in speeksel dat bij mij ontbreekt (of juist niet?) waardoor sommige kazen echt vréselijk bitter smaken, dus niet mijn schuld :P )

fizzle-fluffy 01-11-2011 10:43

Ja, ik vond hem ook raar. Ik lust al die dingen wel, maar eet ze uit principe niet, die optie was er nergens. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.