![]() |
You're given a choice, kill your best friend, or saai #1527
omdat dimitri rascalov ook respect verdient
|
Wat een achterlijke maatregel van de Britse internetaanbieders.
|
Wat vinden jullie trouwens van slijters die hun flessen niet standaard inpakken in een papiertje of in een tasje doen? Bij de Dirckx moet je er speciaal om vragen, en zelfs 10 ct betalen voor een tasje :confused:
|
Citaat:
|
arghhh pakketje afgeleverd bij de buren maarrrrrrrrrrr op de website staat 220212A als adres waar het is afgeleverd. Dus 212A denk ik dan anders mag ik veel deuren langs :( en grr ook NIKS aanvinken op het papiertje dat daarvoor bestemd is :mad:
|
Citaat:
|
Zo, boekjes binnen *o*
|
A Dance With Dragons *o*
Guggenheimer wast witter Uitgeverij Guggenheimer Want dan is mijn Guggenheimer trilogie van Brusselmans compleet |
kutmoffen :(
|
is er al een paperback van ADWD?
|
Nee, ik had daar het geduld niet voor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is vandaag nationale coming out dag~huhuhuh
|
Squirt Eleven. :D
|
|
Waarom zeggen ze in DWDD "uitstekelbaars"? Het is ongelooflijk niet-grappig.
|
Citaat:
|
Wat was dat voor pretentieuze hoerenband net? Je bent gvd op TV, doe een beetje beter je best ipv daar alleen maar te staan met je haar voor je ogen en een beetje je schouders op te halen.
|
Zo, gegeten. Ik wil eigenlijk het liefste gaan slapen.
|
Citaat:
Deed me ook een beetje denken aan die eenheidsworstige britpopbandjes. |
En die best wel aardige Apple-commercial wordt echt doodgedraaid in DWDD, en waarom ze het dan weer na moeten gaan maken met halve BN'ers erin, is me een raadsel :facepalm:
/zeikmode |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan wordt het een halve verkiezing met welke BN'ers eruit moeten en welke nieuwe erin. En dan krijg je namen als Van Kooten en De Bie, en Joop v/d Ende. Alsof dat onze grootste Nederlanders ooit zijn :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitstekelbaars :(?
|
Ik word nogal agressief van die term.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er nou niemand onder de indruk van mijn blaar trouwens?
Lachen dat die stink-Zweden gewoon voor staan :D(N) |
Gelukkig hebben we het scoremonstertje van Persie in de basis staan, wat een doelpuntenmachine. Awesome keus, Bert (Y)
|
Die blaar ziet er een beetje apart uit :O hoe kom je eraan eigenlijk?
|
Mijn pa is voor de 1e keer sinds maanden trots op me. *O*
|
Vanwege wat is hij trots op je? Je goede cijfers? *o*
|
Hihi hamburgers bijna klaar :o Teriyaki burgers, hopelijk is 't wat
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat door mij 3vrienden van me onder het bijna dood koor had meegenomen. hij zit bij het bestuur en dat heeft voordelen en nadelen. ik zat er eerder bij na 2jaar hadden ze bestuursleden nodig, hij had niks te doen dus toen kwam hij erbij. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat stelt niet zo veel voor hoor dobbie :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het eruit zien als een kutblaar, maar vooral op een kutplaats.
Ik wou dat ik een foto had van mijn brandstreepjes op mijn arm :D dat zag er meer uit als zo'n gebakken kipfilet :D |
hrb pijn aan mn voeten van die laarzen met hak. ik moet echt geen hakken aandoen om groter te lijken, het lukt me toch niet. gorter te lijken.:'( morgen worden het maar mn ballarinas weer.
|
Citaat:
Koetsiekoetsie. |
Hmm. Kan iemand mij vertellen hoe je daadwerkelijk een góed essay schrijft :O? Ik heb een essay (of opdracht :D) en het beantwoord de vraag, maar het ding van mijn studiegenoot is echt 20 keer zoveel beter. Nu ben ik niet meer tevreden :O maar ik weet niet hoe ik de mijne nu moet verbeteren :O:(
|
I dunno, heb al heel lang niks meer geschreven, maar ik kijk wel altijd naar of een zin lekker loopt, ofzo. Is dat bij haar het geval, of gebruikt ze meer relevante informatie?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |