![]() |
Afstand
Ik ben verliefd, maar hij woont in belgie. en ik in het puntje van friesland:(
Iemand tips ? |
Tja, ik ben verliefd op iemand die 1400km verderop woont. Tips? Zorg dat je wat te doen hebt in de trein.
|
Probeer elkaar bijvoorbeeld zoveel mogelijk in de vakanties te bezoeken ik weet niet of de vakanties het zefde zijn maar mischien zomer vakantie wel? Maak van de tijd waarin jullie elkaar zien de mooiste tijd bv door hem mee uit eten te nemen of een bios pakken maak het ook zo laat mogelijk zodat jullie elkaar tot het uiterste kunnen zien
K hoop dat je hier iets aan hebt En veel suc6 Ps je kan ook gewoon bellen en smsen etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles hierboven idd, of wordt verliefd op iemand in je eigen buurt!
|
Citaat:
|
Hoe oud ben je? Zelf heb ik ook zo'n 6 maanden een ''LDR'' gehad, zij woonde ook toevallig in friesland :P
We konden nooit afspreken omdat zij al van haar ouders wist dat ze het niet echt zouden waarderen. Achteraf onzettend rot afgelopen en voel me nu na 3 maanden nog steeds rot :( Maar als beide ouders het gewoon toelaten, jullie genoeg centen hebben voor al dat reizen, waarom niet? Als je elkaar niet elke dag ziet ben je elke keer dat je elkaar ziet super blij, en verveelt het véél minder snel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |