![]() |
Saai the life #1529
:o
|
Denk dat Pip wel even wil gaan, joa. Kom je ook, Pheebs?
|
*bouncet* |
Ja, ik denk het wel :p
|
Apate 82
Chick Rock 52 mijamoto 49 Dobermann 48 Little Phoebe 39 lentekriebel 23 Noedelhap 22 Stefenootje 21 Trimm Trabb 20 Chicka Little 19 Commendatore 19 Lorelei 17 The Larch 15 Rationeel 12 fizzle-fluffy 10 Sarah 10 Pippeloen 9 Pierrot 8 Schrödinger 5 Geel 3 Syori 3 Carn 3 Paranoide 3 Absinthe 2 Panopticon 2 Gnork 1 White Trash 1 *Miekje* 1 Sabir 1 Mc Kauw 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vaandaag weer niet hiphoppen.
ik wist geen titel :o |
Citaat:
|
11-10-2011 00:48 .sann Posten van ongewenste afbeeldingen 18-10-2011 00:00
11-10-2011 00:47 Maaike. Posten van ongewenste afbeeldingen 25-10-2011 00:00 Ooit postte .sann van die piemelafbeeldingen, is er nu weer iets gelijkswaardigs?:D En ik heb zo'n vermoeden dat Maaike. er wat mee te maken heeft?! Kan iemand mij even ophelderen? |
ze hadden wat tijd nodig om te studeren dus piemels posten ipv maandban aanvragen want dat is veel toffer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo. Een huisgenoot is ermee bezig geweest, maar heeft het alweer opgegeven :cool: ik heb echt serieus een onoplosbaar probleem kennelijk :O. Dobermann, van mij mag je hem hebben :D:D:D
|
Het is veel leuker om hem uit het raam te gooien!
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor hem:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag hem niet van het balkon afgooien :( het is me verboden :'(
|
Oh bummer :(
|
Citaat:
<3 |
Oeh <3
|
Dat lijkt me trouwens echt geniaal om een keer echt te doen met een oude pc of printer :o MET achtergrondmuziek ofc
|
mijn gedicht kan winnen van alle gedichten van de school*O* en dan hoef ik 3november niet naar school maar moet naar theater landgraaf (1min lopen) *O* en de rest van mijn klas op een paar na moeten dan 20min fistsen of langer :D
|
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
|
Yeah ik mag bammen.*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, en appelcake is lekker <3. Alhoewel ik het niet bijster speciaal vind eigenlijk :P
|
|
*topic reanimeer*
|
Een beetje wel ja :o
Dus filmkijktijd *o* |
Ik wil best een film kijken :rolleyes: maar ja :rolleyes:
|
Nou, ruim 5 km in een half uur lukt alweer. Op naar de 10 in een uur :cool:
|
:(
|
:D:D
Ik vind het wel heel kut eigenlijk :O heb jij al die moeite gedaan :facepalm: |
ik heb een paar keer geklikt :p
|
En je hebt shit gedeïnstalleerd, en andere dingen geïnstalleerd :Y
|
dat zijn ook maar een paar klikjes!
|
*ArroganteFranseOberToon* De rien!
|
Zei je nou zonet dat er van die programma's zijn om de temperatuur te meten? Van je computer :O? Welke was dat :bloos:?
|
:D
Heb je straks zin om AoE te spelen? Als je pc functioneert zoals het hoort natuurlijk :p |
Citaat:
|
Post naam van je laptop 's dan kan ik beter googlen voor een leuk progje, ik gebruikte notebook hardware control alleen omdat ik niks anders kon vinden voor mijn crappy acer :p
|
Uuh, dat doet hij sowieso niet, dus ik heb AoE alweer gedeïnstalleerd. In de hoop dat dat het probleem zou oplossen :(
En ik heb een HP Pavilion dv6 1320SD :Y als het goed is :O |
Citaat:
|
Maar ik zorg ook voor hem met liefde! Ik zal hem met liefde vermoorden :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |