![]() |
bijnamen
Meestal vind je hier topics over bijnamen van docenten, maar geven sommige docent(e) jou ook een bijnaam?
Deze vraag stel ik, omdat ik benieuwd was of dat vaak voor komt? |
Mijn roepnaam is Wouter, maar vaak noemen docenten me ook Wout. (Wout, let eens op! Wout, praat niet zoveel)
|
Mijn roepnaam is Jessica en mijn docenten noemen me vaak 'Jess'. Niet zo boeiend dus. :p
|
ja, ze zeggen wel eens bren of spreken mn naam op zn engels uit.
|
Van mijn naam (Koen) kun je niet echt een bijnaam maken dus meestal is het 'HEY KRULLENBOL', als een docent niet op de naam kan komen.
|
krullenbol:D
is heet Nasiba en word best vaak:mad:NASIBAL:mad:genoemd! |
Citaat:
Ik wordt door leraren gewoon bij mijn voornaam genoemd, en klasgenoten noemen me weleens Sabbert (wat ik nogal een vage bijnaam vind). |
Docenten is gewoon altijd voornaam.
Vrienden is het meestal 'Sil'. |
Alleen mn vrienden noemen me sas of sassie.
En de leraren noemen me gwn saskia. |
handenarbeid noem mij dapper dodo
is dat een compliment of belediging? |
mijn gymleraar noemde me blonde krullie... :rolleyes:
|
Wijsneus :p
|
Kapitalina. :confused: Maar inmiddels is ze erachter dat ik niet zo heet.
Verder, gewoon, Katarin, of Katjux, of Tinka, of mijn achternaam. :y Geen rare dingen. |
Kapitalina? Dacht ze dat echt? :S
OT: Docenten zeggen meestal gewoon Melanie, enkelen Mel. En vrienden, familie en collega's vrijwel altijd Mel. Verder hoor ik wel Melissa, Mel frikandel, Miranda, Melania, Mandy, Menalie (door kleine kinderen :)) en meer van dat soort creativiteit. |
Eigenlijk spreken maar weinig mensen (en ook docenten) mijn naam helemaal correct uit.
|
Wat is je naam dan? (al zul je het vast wel een keer verteld hebben? :d)
|
Citaat:
|
Ik word altijd bij mijn achternaam genoemd door leraren xd
|
Citaat:
|
Mijn leraar Engels noemt een meisje uit mīn klas altijd snotje, haha
|
Ik heet Eva maar heel veel leraren noemen me Eef (en die van Engels of course Eve).
Niet heel boeiend dus. En de hele klas word bij duits bij zijn achternaam genoemd |
Door docenten wordt ik gewoon chaz genoemd en door fammilie en. Vrienden alrijd chazzy
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |