![]() |
Gerukt worden door vriend
Ik ben een befzak
|
Als je het fijn vind is er niks mis mee.
|
Normaal is relatief.
|
weet je vriendin ervan? :D
|
http://4.bp.blogspot.com/-fwEAp9Ztt3...400/my+gay.gif
Maargoed, dat is een constatering. Geen waardeoordeel. |
Het is normaal, voor jongens met gevoelens voor hetzelfde geslacht.
Denk ik |
Alsof je het niet zou kunnen doen zónder gevoelens voor het andere geslacht. Maar voor een discussie over 'ben ik homo als ik over jongens fantaseer/ze aftrek' kun je beter hier terecht.
In ieder geval, ik weet niet of het 'normaal' is, en ik dénk dat de meeste jongens het niet zullen doen. Maar afgaand op de topics die best wel vaak hier voorbij komen zijn er alsnog aardig wat jongens die het wel doen of wel willen doen (en allemaal zekur niet omdat ze verliefd zijn). Misschien helpt de zoekfunctie je er nog aan een paar. Maar goed, als jullie je er prettig onder voelen, zie ik niet in waarom je het niet zou (kunnen) doen. Tenzij één van jullie een vriendin heeft die van niets weet oid. |
Van de andere kant snap ik wel een heel klein beetje dat heeele goede vrienden het misschien wel voor de lol zouden doen
Maar ikzelf zou het aanbod weigeren |
Er zijn wel meer jongens die op jullie leeftijd een beetje experimenteren. Zegt niks over homo zijn of niet. Dit kan er ook mee te maken hebben, de hormonen gieren door je lijf op die leeftijd en er zijn niet veel meiden die wat willen met een jongen van 13 omdat meiden van 13 vaak al een stuk volwassener zijn. En ja.. dan KAN je als alternatief ook elkaar rukken.. haha. Kan zomaar zijn dat een van jullie of allebei op een gegeven moment iets heeft van: ik heb daar geen zin meer in en dan is het klaar. Tot die tijd, je valt er verder niemand mee lastig, dus doe je ding. :)
Laterss |
Citaat:
Ontopic: Het ligt eraan hoe je "normaal" definieert. Doe lekker wat je niet laten kan. |
ik vind dat niet echt homo hoor als je een keer wilt experimenteren maakt het toch niet uit
|
Het is gewoon super lekker en jullie vinden het ok, dus gewoon lekker blijven doen. Ik zou zeggen zo vaak je wil. Ik zou er niet gelijk van willen maken dat je homo bent. En zo ja... wat dan nog?
|
Lekker geil en vooral doorgaan........ ik zou het ook wel willen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |