![]() |
Buikhaar
.
|
Een scheermes? :confused:
|
Hoe heb je er 'last' van?
|
Ik vind het wel meevallen hoor, ik ken harigere mannen.
Maar je kunt het harsen, scheren, epileren.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheren, waxen, epileren. Of er mee leren leven, want het groeit uiteraard weer terug. De overgrote meerderheid van de vrouwen (of mannen...) zal het niet storen, zeker niet zoals het er nu uitziet.
Eventueel kun je de lengte onder controle houden met een tondeuse, dat is tien keer zo snel en makkelijk dan scheren/waxen/epileren/etc. |
mannen met borst-/buikhaar zijn RAWR! *O* ... maar als ze erom pruilen omdat ze het zelf niet mooi vinden zijn ze mietjes en totally un-rawr... -O-
|
Ik vind het wel mooi eigenlijk? :confused: Niet zo moeilijk doen, chicks die moeilijk lopen doen over hun gewicht zijn ook onaantrekkelijk, vind je niet? Mensen die zeker van zichzelf zijn zijn woest aantrekkelijk, het draait niet zo heel erg om buikhaar ;)
|
Niet zo zeuren, zolang je haren geen 20 cm lang zijn willen vrouwen je echt nog wel hoor.
|
Gewoon laten staan en er aan wennen, scheelt je veel gedoe en 't is nog mooier ook ;)
|
Citaat:
|
Bedankt voor alle positieve reacties allemaal!! *O*
|
Ik heb er zelf ook genoeg van, maar het heeft me nooit belemmert in het krijgen van een vriendin of relatie.
Sommige vrouwen vinden het helemaal leuk, anderen niet. Jammer dan! Je bent zoals je bent. ja je kan gaan scheren etc, maar dan zal het erger terugkomen en blijf je bezig natuurlijk. Maar als jij je er beter door voelt! succes! |
je kunt het idd epileren en goed verzorgen
|
Overigens komt haar níet erger terug wanneer je het scheert, het wordt niet donkerder en ook niet meer.
|
bij nader inzien vind ik het nu toch niet erg meer, ik heb het totale plaatjes is bekeken en daar was ik mee tevreden.:D
En inderdaad zoals sommige al vermelden: je bent zoals je bent. |
Als op het moment dat de shirtjes uitgaan je partner je afwijst om je borsthaar, dan is je partner ook niet de moeite waard. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |