![]() |
Games uit buitenland
Ik heb geen creditcard of paypal. Maar in het buitenland zijn games veel goedkoper, zeker de helft van de prijs. Ik wil GTA The complete Edition. Bij de gameshop kost ie 50 euro en bij Amazon.co.uk voor slecht 27 pond omgerekend 32 euro. Volgens mij moet je met Creditcard of Paypal betalen. Weet iemand waar je deze spel kunt halen= En minder dan 50 euro graag. Bedankt
|
Paypal werkt via je bankrekening. Ga dat nog maar eens nakijken
|
Ze (GTA4 + de 2 exp) staan voor samen 26 euro op g2play. En je kan betalen met ideal, dat is makkelijk genoeg. Als ideal ook niet kan moet je het verder maar uitzoeken hoe je van plan bent te betalen;
http://www.g2play.net/store/Grand-Theft-Auto-IV/ Dat is trouwens wel PC dus, omdat je er verder niet bij zegt op wat voor platform je het wil. |
meestal werken games uit het buitenland niet op de europese consoles, omdat de nederlandse bedrijven anders failliet zouden gaan....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pal versie en niet pal versie gaan niet samen...
|
Citaat:
|
Op zich heb je van die regiodisks, die zorgen ervoor dat je de spellen toch kunt spelen, als dat echt een probleem is
|
Okee, ik ga toch maar wachten voor de GTA5, uit engeland halen en anders frankrijk ofso.
|
Prachtconclusie. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |