![]() |
Vriendin gevonden op forum
Hoi allemaal,
Ik heb laatst mijn vriendin op een forum gevonden waar ze vertelde over problemen die ze heeft. Incl problemen die ze met mij heeft. Dit is natuurlijk geen probleem. Als je problemen hebt en je wilt ze opgelost hebben maar je wilt niet dat mensen die je kent er van af weten, is dit natuurlijk een goede uitkomst, maar waar ik mee zit is dat ze deze problemen niet aan mij vertelt. Met name de problemen die ze ervaart met mij kan ze toch zeker wel tegen mij vertellen? Maar waar ik eigenlijk nog het meeste mee zit is dat ze op dat forum vertelt over in totaal wel een stuk of 5 jongens waar ze gevoelens voor kreeg. Dit mag dan wel niet tijdens onze relatie zijn, maar wel kort daarvoor. Ik voel me een beetje "1 van die 6 jongens die ze wel zag zitten, maar de enige was die haar ook een beetje aandacht gaf.." ik heb nu ondertussen al 8 maanden met haar en ben heel gelukkig met haar, maar ik voel me nu echt... Ja... Help? Hoe blijf ik normaal met haar omgaan terwijl ik hier zo mee zit? Haar gewoon eerlijk er op aanspreken geeft denk ik alleen maar ruzies enzo :$ Help? Verzonden van mijn LG Optimus x2 |
ja tuurlijk spreek je haar daarop aan.
Hoe kun je daar nou 8 maanden mee blijven lopen? |
Ik zou er haar eerlijk op aanspreken maar doe dit NIET met een beschuldigende toon.
@ EZ_Blade: Hij heeft al 8 maanden iets met haar, dit weet hij niet al 8 maanden. |
Dan heb ik dat verkeerd gelezen.
Maar idd als je een goede relatie hebt, dan moet je hier ook over kunnen praten |
oke bedankt
|
Kijk eens aan. Je verwijt haar op een forum (!) dat ze haar problemen niet bespreekt met jou, maar er op een ander forum (!) over post.
Vervolgens kaart jij aan, dat jij er geen moeite mee zou hebben dit soort dingen persoonlijk te bespreken, ik citeer; Citaat:
In dat geval gewoon oogcontact behouden en om de, pak hem beet, 7 seconden geïnteresseerd knikken. |
:D het moet toch een intrigerende ervaring zijn om de vriendin van reverend te zijn.
Maar hij heeft wel volledig gelijk in dit geval (y) |
hoe heet ze?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |