![]() |
Soa ?
Hey,
Ik heb al 8 maanden een vaste relatie met een jongen. 3 weken geleden ben ik begonnen met de pil, heb op moment een stopweek. Sinds twee dagen jeukt mijn kut heel erg, en kwamen er rode met witachtige bultjes op. Het lijkt net alsof mn porien geirriteerd zijn, maar ik kan me herrineren dat ik verleden week één keer vluchtig een beetje sop heb gebruikt om mn vagina te wassen maar ok meteen met water afgespoeld om irritatie te voorkomen. Kan het zijn dat ik een soa heb, of is het gewoon irritatie ? Alvast bedankt :) |
Het klinkt eigenlijk meer als een schimmelinfectie en dat kan idd komen doordat je je daar wast met zeep (maar ook door seksueel contact, strak of synthetisch ondergoed, verminderde weerstand, dragen van inlegkruisjes, etc). Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan, waarschijnlijk krijg je dan een zalfje waardoor de jeuk verdwijnt. Niet te lang wachten hoor, dan wordt het alleen maar erger en duurt het veel langer voor het weggaat.
|
Citaat:
Dankje voor je antwoord, ik heb van een vriendin net al een naam van een zalfje gekregen wat zij had gebruikt toen zij hetzelfde probleem had. Dat ga ik nu eerst even proberen :) |
Ik zou dat niet zomaar doe :o :) Want rood met witte bultjes klinkt niet echt als schimmelinfectie, tbh. Bij een schimmelinfectie is het rood van de irritatie, en heb je witte afscheiding, dus niet echt bultjes op de oppervlak, maar het komt er zo uit :o De huisarts is een beter idee dan een zalfje via via proberen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |