![]() |
Ruilen wordt huilen
Citaat:
Een Israëliër met Nederlandse afkomst besmeurde een gedenkteken na het nieuws van de vrijlating van de dader waarbij hij familie had verloren. Ook Aziz Salha, hier te zien met het bloed aan z'n handen na het doodmartelen en opensnijden van twee verdwaalde Israëlische soldaten tijdens de Ramallah lynchhttp://1.bp.blogspot.com/-rF0paSwnEw...ah-lynch01.jpg zit bij deze "Palestijnse politieke gevangenen". Wat denken jullie? Hoe lang moeten we wachten op de volgende kidnapping zodat er nog eens 1000 gevangenen vrijgelaten moeten worden? Of, denken jullie dat er nog één politieagent/soldaat/Mossadmedewerker denkt aan een crimineel met bloed aan z'n handen levend bij justitie af te leveren? |
Tsja, ik snap ook niet dat ze nou net de wegens moord veroordeelden vrijlaten. Klaarblijkelijk schat de Israelische leger de kans dat zij meer dan één persoon vermoorden zeer klein. Ik denk dat het verstandiger was geweest, gewoon een paar van de 6000 gevangenen die zonder proces vast zitten, vrij te laten.
Citaat:
|
Misschien hadden ze die gozer kunnen ruilen tegen één van die misdadigers die Palestijns gebied koloniseren. Een Israëlier voor een Israëlier zeg maar.
|
Ze gooien nu toch een Israëliër uit hun gebied?
Maar ze vragen ook meteen 1000 palestijnen uit 't gebied wat ze juist willen innemen. Arabieren, ik zal ze wel nooit begrijpen.. :p |
Hebben ze ook ergens een teller voor het aantal doden door nog te plegen aanslagen door die 1000?
|
Grappig dat je dat vraagt, wat is in Nederland eigenlijk de recidive? Wat zou 't daar zijn?
Wafa-al-Biss is in ieder geval al van plan er werk van te maken na haar verblijf in het aftandse Al-Mashtal hotel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |