![]() |
Wat is handig?
Ik heb binnenkort een 1e date met een meisje in Utrecht en ik vroeg me nou af, is het handig om na aankomst eerst te gaan lunchen en een beetje praten en daarna gewoon Utrecht te gaan bekijken en dan later nog wat avond eten halen. Of kun je beter eerst Utrecht gaan bekijken en dan alleen avondeten. Het wordt trouwens hoogst waarschijnlijk een regenachtige dag.. Ik hoor graag wat jullie denken dat slim is!
|
eerst Utrecht bekijken ,dan uit eten.
Na wandelen krijg je honger. En als het regenachtig is kun je nog gaan varen. |
of naar de bios ;) !
Niet te veel zorgen maken, wees gewoon jezelf |
Ik begrijp dat je zenuwachtig bent maar de vraag die je hier stelt is wel heel belachelijk. Het maakt bitches niet uit wanneer je ze trakteert, het gaat erom dát je ze trakteert.
|
Lekker boeie, als 't maar gezellig is. Ookal ziet ze niks van utrecht.
|
Ik zou niet eerst gaan eten, dan kun je nauwelijks praten. :) Vind ik in elk geval lastig. Dan vraag je iets, en dan heeft de ander net een hap in z'n mond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt er aan hoe laat jullie hebben afgesproken en of jullie dan al gegeten hebben, lijkt mij :confused: Als je om vier uur elkaar ontmoet, moet je niet eerst nog gaan lunchen. Als je om elf uur elkaar ontmoet, moet je niet tot het avondeten gaan wachten voor je wat eet.
|
Citaat:
Eens! |
Citaat:
@TS: Het maakt geen fuck uit in welke volgorde je iets doet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |