Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat is handig? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1845083)

Wes123 18-10-2011 15:41

Wat is handig?

Ik heb binnenkort een 1e date met een meisje in Utrecht en ik vroeg me nou af, is het handig om na aankomst eerst te gaan lunchen en een beetje praten en daarna gewoon Utrecht te gaan bekijken en dan later nog wat avond eten halen. Of kun je beter eerst Utrecht gaan bekijken en dan alleen avondeten. Het wordt trouwens hoogst waarschijnlijk een regenachtige dag.. Ik hoor graag wat jullie denken dat slim is!

gladtoseeya 18-10-2011 16:16

eerst Utrecht bekijken ,dan uit eten.
Na wandelen krijg je honger.
En als het regenachtig is kun je nog gaan varen.

bierkoning 18-10-2011 16:25

of naar de bios ;) !

Niet te veel zorgen maken, wees gewoon jezelf

Reverend 18-10-2011 18:07

Ik begrijp dat je zenuwachtig bent maar de vraag die je hier stelt is wel heel belachelijk. Het maakt bitches niet uit wanneer je ze trakteert, het gaat erom dát je ze trakteert.

Mark1991 18-10-2011 23:03

Lekker boeie, als 't maar gezellig is. Ookal ziet ze niks van utrecht.

x_Liselotte 19-10-2011 10:09

Ik zou niet eerst gaan eten, dan kun je nauwelijks praten. :) Vind ik in elk geval lastig. Dan vraag je iets, en dan heeft de ander net een hap in z'n mond.

Reverend 19-10-2011 10:21

Citaat:

x_Liselotte schreef: (Bericht 32027352)
Ik zou niet eerst gaan eten, dan kun je nauwelijks praten. :) Vind ik in elk geval lastig. Dan vraag je iets, en dan heeft de ander net een hap in z'n mond.

Onontkoombaar probleem inderdaad. Er zit niets anders op dan de hele communicatie op dat moment stil te leggen lijkt me.

x_Liselotte 19-10-2011 10:38

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32027369)
Onontkoombaar probleem inderdaad. Er zit niets anders op dan de hele communicatie op dat moment stil te leggen lijkt me.

Ja, dat lijkt me inderdaad het beste. Gewoon maar allebei een ander tafeltje dan.

Sarah 19-10-2011 10:58

Dat ligt er aan hoe laat jullie hebben afgesproken en of jullie dan al gegeten hebben, lijkt mij :confused: Als je om vier uur elkaar ontmoet, moet je niet eerst nog gaan lunchen. Als je om elf uur elkaar ontmoet, moet je niet tot het avondeten gaan wachten voor je wat eet.

bierkoning 19-10-2011 13:52

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32027443)
Dat ligt er aan hoe laat jullie hebben afgesproken en of jullie dan al gegeten hebben, lijkt mij :confused: Als je om vier uur elkaar ontmoet, moet je niet eerst nog gaan lunchen. Als je om elf uur elkaar ontmoet, moet je niet tot het avondeten gaan wachten voor je wat eet.

sterke argumenten!
Eens!

Syori 20-10-2011 07:46

Citaat:

x_Liselotte schreef: (Bericht 32027352)

Wat een onzin. Je zit toch niet constant met je mond vol? En meestal als je gaat eten drink je eerst iets, en je moet wachten op je eten, etc. Je kunt gewoon praten.

@TS: Het maakt geen fuck uit in welke volgorde je iets doet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.