Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   alles komt terug (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1845111)

Sluipvoet 18-10-2011 20:04

alles komt terug

Zoals jullie al in mijn vorige topics hebben gelezen was ik verliefd op een meisje . Maar nu heeft ze een vriendje en heb ik het dus opgegeven . Ik bleef vrienden met haar maar toch had ik een raar gevoel . Telkens als ik haar weer zie krijg ik het gevoel alsof er een knoop in mijn maag zit en krijg ik weer die flashbacks terug van alles wat we samen gedaan hebben en zo . En ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen . Kunnen jullie mij helpen ? En kom a.u.b. niet met van die tips af zoals : vriendschap breken en haar nooit meer zien .

gladtoseeya 18-10-2011 20:06

Vriendschap breken en haar nooit meer zien,get over it.

Reverend 18-10-2011 20:08

Incasseren en niet zo aanstellen.

Chicka Little 18-10-2011 20:09

Zeg het eerlijk tegen haar, klinkt raar ik weet. Veryel hoe je voelt en dat je afsrand wilt nemen om niet meer verliefd te zijn op haar. Of verbreek de vriendschap maar dan zit je er zelf mischien mee , dat je het jammer vind dat je geen vrienden meer bent.

gladtoseeya 18-10-2011 20:10

Volgens mij vind je het leuk om zo ongelukkig te zijn en een knoop in je maag hebben,flashbacks hebben...
Het leven is geen film.
Over een paar jaar ga je spijt krijgen van al het verspilde tijd om niets.

Mark1991 18-10-2011 22:47

Ik heb ook eens gehad dat het meisje waarop ik verliefd was ging met een van mijn beste vrienden. Dat voelt ook kut, maar je moet verder.
Ik snap dat het raar voelt om nog met dat meisje om te gaan, en het is ook helemaal niet nodig, maar als je haar nog graag wilt zien moet je deze pijn in je hart overwinnen.
Mark

bierkoning 19-10-2011 13:51

Citaat:

Mark1991 schreef: (Bericht 32026773)
Ik heb ook eens gehad dat het meisje waarop ik verliefd was ging met een van mijn beste vrienden. Dat voelt ook kut, maar je moet verder.
Ik snap dat het raar voelt om nog met dat meisje om te gaan, en het is ook helemaal niet nodig, maar als je haar nog graag wilt zien moet je deze pijn in je hart overwinnen.
Mark

beetje over the top, maar gewoon geen contact meer zoeken met haar.
Tijd heelt alle wonden.

Sluipvoet 19-10-2011 20:21

Citaat:

gladtoseeya schreef: (Bericht 32026022)
Volgens mij vind je het leuk om zo ongelukkig te zijn en een knoop in je maag hebben,flashbacks hebben...
Het leven is geen film.
Over een paar jaar ga je spijt krijgen van al het verspilde tijd om niets.

denk je echt dat ik dat leuk vind als ik het leuk vond zou ik er geen topic over gemaakt hebben :mad:

gladtoseeya 19-10-2011 20:23

Citaat:

Sluipvoet schreef: (Bericht 32028737)
denk je echt dat ik dat leuk vind als ik het leuk vond zou ik er geen topic over gemaakt hebben :mad:

Dan ga je er juist geen topic over maken,iedereen wordt wel eens afgewezen.
Als je er te veel waarde aan hecht en te veel aandacht aan besteedt,wordt het allemaal juist ingewikkelder.
Gewoon niet meer over denken.En je komt vast wel iemand leuks tegen:y.

Sarah 19-10-2011 20:49

Tja, als je niet het contact wil verbreken en je hebt gemerkt dat je verliefd blijft zo lang je contact houdt, en je hebt niet het idee dat je je daar overheen kan zetten, zit er niets anders op dan accepteren dat je uitzichtloos verliefd op haar bent. Vreemde keuze, maar wel de keuze die je kennelijk al gemaakt hebt.

Syori 20-10-2011 07:51

Ik vind het frappant dat het enige advies dat werkelijk ergens op slaat precies het advies is dat je niet wilt horen, namelijk: contact verbreken en haar niet meer zien.

Anders ben je, zoals Sarah zegt, uitzichtloos verliefd en ontneem je jezelf de mogelijkheid van je gevoelens af te komen en wellicht iemand anders te ontmoeten.

Sluipvoet 22-10-2011 16:13

ok bedankt iedereen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.