![]() |
Saaiforce in Diablo III #1534
Yeah. Anyway, wat ik dus wilde zeggen maar mijn post werd lafjes prematuur geaborteerd door le forum omdat le topic vol zat ineens! -- Ik heb eigenlijk wel zin in Diablo III, lekker mindless grinden wanneer je het wilt zonder het WoW-gezanik er omheen (y)
|
Barbarian skill: Call of the Ancients.
Summon the ancient Barbarians Talic, Korlic and Madawc. :cool:. |
Ja, ik heb er ook erg veel zin in. Ik ben nu een beetje de items en de skills aan het bekijken. Ziet er aardig uit.
|
Oh, daar heb ik me nog niet in verdiept. Als het zo ver is laat ik me wel even quickly debriefen door mijn fellow-nerd en broertje die nog stééds fervent Diablo II-spelert is :cool:
|
Ik speelde niet al te lang geleden ook nog Diablo 2. Niet erg serieus, overigens. Ik probeerde door Hell te komen met een Summon/Bow Druid, maar dat ging niet echt lekker, :(.
|
Diablo II heeft me nooit kunnen boeien vanwege, ik beken, de crappy graphics.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staat een wasmachine boven mijn hoofd te centrifugeren. Fijne buren, <3.
BUMBUMBUMBUMBUM BUMBUMBUMBUM. |
Citaat:
Ik vind dat kinderen weer moeten worden blootgesteld aan series zoals bagpuss en the clangers and andere lieve en goedgemaakte dingen ipv dit soort bagger over lipgloss. :'( Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt gemaakt door deze vrouw, zie ik net:
http://img718.imageshack.us/img718/1680/omgpt.jpg Ze heeft een tie-dye shirt aan en bijna alles wat ze daar zegt over tekenen klopt niet. |
Fire sorc > allesch.
|
Hier moest ik nog best om grinniken:
http://27.media.tumblr.com/tumblr_lq...eh8io1_500.jpg LOL DUTCH PEOPLE. Wat een pracht. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.mylifeme.com/#tutorial McKauw Luud Noedel Uice naamzoek voor te lachen. Of voor te huilen. |
Citaat:
Dit ook: " Happily married with three kids. I'm a director. I make TV and short films and stuff. I blog a slice of life; family, social media satire, and causes. Some of it's funny, some of it's poignant, and hopefully mostly meaningful*. I feel it when I draw it. If you could see me drawing, you'd be like, wow, she really feels it; look at all the weird faces she's making." AAAAAAAAAAH!!! |
En There're vind ik echt fucking lelijk staan en het klinkt ook niet. Therrur.
|
Citaat:
Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Zoals ik al zei, die vrouw weet niet waar ze het over heeft. |
Ik heb Cloverfield gezien, Dobermann. Vond hem niet echt eng. Wel spannend soms. Wel leuk verder.
|
Citaat:
Het is overigens idd fucking lelijk, maar technisch gezien kan ze best tekenen. Ze misbruikt haar tekentalent alleen heel erg. En de animaties zien er cheap en stijf en karakterloos uit. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Diablo 1 was al meesterlijk, Diablo 2 was even wennen, maar uiteindelijk ook retegaaf. Maar het sterkste aan Diablo is de muziek. Als ik dood ben wil ik dat de Tristram theme op mijn begrafenis wordt gedraaid. |
Citaat:
Citaat:
Net zoals pannekoeken uit een pakje maken niet meetelt als 'kunnen koken', zeg maar. |
Citaat:
En nouja, ze kan proportioneel consistent tekenen, en de handen zien er bijv niet heel slecht uit. Wat bedoel je met generieke symbolen? Ik vergelijk haar meer met een getrainde chef die bij de McDonald's werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom zegt ze ook dingen als 'er zijn verschillende soorten ogen voor verschillende emoties'. Alsof het een beperkte lijst is :D "Deze twee soorten ogen gebruiken we als het hoofdpersonage blij is." Lololol. Maar volgens mij zijn we het best wel eens, alleen vind ik 'lelijk tekenen' of 'sommige dingen wel aardig kunnen tekenen' bijna gelijkstaan met 'niet kunnen tekenen'. En jij niet. |
Overigens vind ik dat wel, maar weet ik tegelijkertijd nog niet of ik die mening ook daadwerkelijk eerlijk/terecht vind :D Daar moet ik nog over nadenken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Hallo wakkeren. Ik wil even delen dat ik nog leef.
|
Jullie niet
|
morgen *O*
|
Morrrrgennn.
Ik heb echt vreselijk kut geslapen :( |
dan ben je niet de enige.
|
Ik sliep goed ofzo
|
ofzo........
|
Ik dacht langer te slapenmaar dit is niet erg. het is fijn dat ik wakker gewordenben
|
aha, ik kon maar op een kant liggen anders werd ik duizelig en dat is ook als ik omhoog kijk of buk.
|
Oorontsteking?
|
Kan dat??? ik wel oorpijn en warm hoofd vanbinnen maar je voelde niks aan de buitenkant. :confused:
|
Geen idee.
|
ik moet eraan denken folders mee te nemen naar economie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Haha, die animatie. :d Eerst dacht ik 'nouja, hm, goed okee', maar toen gingen ze bewegen. :d Het zijn net van die plastic vissen die zo ronddrijven in een soort zeepachtig spul, ofzo. Ik kende mensen die dat hadden en dat was heel tof. Maar echte vissen zijn beter, natuurlijk, want die gaan dood als je ze niks te eten geeft en daarom kan je ze niet vergeten. Ofja, het kan wel, maar dat is toch een beetje... nah.
Volgens mij moest ik vandaag nog iemand mailen, maar wie? Hm. |
ik flikker dalijk nog van mijn fiets af.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |