![]() |
Online bestellen
Hi iedereen!
Zijn er mensen onder ons die online eten bestellen? Ik maak er best wel vaak gebruik van wanneer ik na school/werk thuis kom.. we bestellen dan samen met mijn huisgenootjes iets bij de italiaan, griek of chinees.. Of zijn er mensen die gebruik maken van kortingsbonnen die je kan gebruiken in restaurants? |
Ik heb 1 keer online iets besteld, en dat was op zich wel relaxed. Ik weet wel dat het hier in de flat vaak wordt gedaan, want ik zie vaak bezorgers uit de lift komen :D
En als ik een kortingsbon heb, dan gebruik ik ze meestal wel. Als het goede korting is dan, niet van Je krijgt bij besteding van meer dan 50 euro 2 euro terug ofzo :O Over het algemeen koken wij hier eigenlijk altijd :O niet zo veel moeite, maar wel lekker :Y |
Koken is idd gunstig :p
Maar laten bezorgen is ook altijd wel nice heeh:) Welke websites gebruik je? |
Niet. Wij bestellen dus nooit :O en ik weet bij god niet meer waar ik die ene keer dan een keer besteld heb hoor :P dat was echt 2 jaar geleden.
|
Beginnen met bestellen! :)
|
Waarom zou ik :O zelf koken is vaak toch wel wat gezonder :O?
|
Ik heb nog nooit online eten besteld. In zeldzame gevallen bel ik de Chinees en haal ik het op het afgesproken tijdstip op, en ik heb volgens mij 1x een pizza laten bezorgen.
Ik kook liever zelf, dat kost veel minder, is gezonder en smaakt meestal beter dan dat eten wat al een poosje verpakt zit. Ik vind het al vervelend als ik friet ga halen bij de snackbar en die kan pas 5 minuten later weer uit de tas :p |
Hmm.. iemand ervaring met kortingsbonnen dan waarmee je goedkoper kan eten in restaurants?
|
Wat voor kortingsbonnen bedoel je?
|
Van die bonnen die je kan kopen op websites en dan in restaurants voor cheaper kan eten. Websites zoals Groupon en Sweetdeals zeg maar.
|
Ik bestel eigenlijk nooit online eten. Ik kook meestal zelf en die enkele keer dat ik een keer eten haal dan ga ik gewoon naar de chinees/snackbar/kebabtent/surinamer/pizzeria om de hoek om het te halen. M'n vriend heeft een keer lasagne bestelt op internet zodat het bezorgd werd zodra hij thuis was en dan niet nog op zijn eten hoefde te wachten. Ik woon in een buurt met erg veel eettentjes dus dan is online bestellen al gauw erg omslachtig.
|
Just eat en thuisbezorgd hebben standaard kortingscodes dat je 10% korting krijgt. Ik haal ze altijd van vouchercode.nl;)
|
Citaat:
|
Nou sorry hoor maar eten bestellen vind ik wel erg lui.
Als je een patatje haalt of een pizza, oke. Maar bel en bestel vind ik te ver gaan.:n Maar als je er van houdt oke. |
Wat is eht verschil tussen het bestellen van een pizza of het bestellen van een kipgerecht?
|
Als je eten wilt bestellen en zo nu en dan eens wilt profiteren van leuke kortingsacties dan zou ik kiezen voor Thuisbezorgd.nl, gemakkelijk en snel eten bestellen zoals; Pizza, Spareribs, Chinees, eigen alles wel. Wanneer je lid wordt van hunfacebook pagina sturen krijg je meen ik ook iets van 20% korting nu.
|
Ik heb de links even uit je bericht gehaald.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |