Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   1ste stap (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1845217)

icetea296 20-10-2011 12:24

1ste stap

heey

ik vind iemand leuk en zij weet dat ook. normaal praat ik best veel maar als ik iets tegen haar wil zeggen val ik gewoon stil en weet ik niet wat ik moet zeggen. haar vriendinnen zeggen wanneer ga je nou de eerste stap zetten? ik zat al te denken om haar voor t gala te vragen wat we over 2 maanden hebben maar dat duurt nog wel effe

zijn er tips waardoor ik niet zo verlegen hoef te zijn als ik tegen haar wil praten en hoe kom ik er een beetje achter dat ze mij misschien ook leuk vind?

alvast bedankt :)

EZBlade 20-10-2011 12:26

Als haar vriendinnen het al zeggen, kun je het gewoon vragen hoor

EZBlade 20-10-2011 12:27

Was hier trouwens weer een nieuw topic voor nodig?

icetea296 20-10-2011 12:28

haha ja ik heb t ook gevraagt en ze zei dat ze me wel aardig vond

en ja hier is weer een nieuwe topic voor nodig want die andere kijkt geen flikker meer naar

Sarah 20-10-2011 12:39

Citaat:

icetea296 schreef: (Bericht 32029835)

en ja hier is weer een nieuwe topic voor nodig want die andere kijkt geen flikker meer naar

Dat komt doordat jij daar niet meer reageert.

icetea296 20-10-2011 12:47

xD ik zie nu pas dat er nog best veel op dat forum staat xD ik heb er heel wat van gelezen enzo ik zou er aan beginnen om eerst met haar goed te praten en me nederlands beter te maken :P en niet te gaan slijmen

bedankt :)

EZBlade 20-10-2011 12:59

Kom op, een beetje ballen hebben kan geen kwaad.
Haar vriendinnen vragen aan jou wanneer je de eerste stap zet.
Dat betekent iig dat het duidelijk is dat jij haar leuk vindt, dat zij het ook weet en dat ze over je praten.

Ik weet niet wat je te verliezen hebt hoor

bierkoning 20-10-2011 13:00

Citaat:

ik ben geen "flikker" dus ik kijk daar nog best naar. ;)
Dus samensmelten die hap, en deze sluiten

Syori 20-10-2011 13:00

Citaat:

Als ze alleen maar heeft gezegd dat ze je "wel aardig" vindt, dan denk ik niet dat er veel meer in zit.

icetea296 20-10-2011 13:02

haar vriendin zegt dat als ze vraagt of ze me leuk vind gaat ze lachen en word ze verlegen

Syori 20-10-2011 13:05

Ik zie je de hele tijd verwijzen naar "haar vriendinnen" of "haar vriendin." Al dat via-via-gedoe schiet toch niet op? De enige manier waarop je zekerheid krijgt is door met het meisje zelf te gaan praten.

bierkoning 20-10-2011 13:07

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 32029989)
Ik zie je de hele tijd verwijzen naar "haar vriendinnen" of "haar vriendin." Al dat via-via-gedoe schiet toch niet op? De enige manier waarop je zekerheid krijgt is door met het meisje zelf te gaan praten.

BAM! dit doen dus

icetea296 20-10-2011 14:49

ja is goed ik zal morgen een keer goed met haar praten :)

icetea296 21-10-2011 21:12

hoi

ik ben vandaag met de klas naar overloon geweest ofzo en in bus heb ik een vriend van mij met kim ( degene die ik leuk vind ) en haar vriendinnen gepraat en gewoon een beetje '' klooien '' en nu ga ik dan dinsdag met hun schaatsen. maar ik praat gewoon met iedereen maar als ik met haar praat weet ik gewoon niet wat ik moet zegge ik word echt verlegen wat ik normaal nooit heb. dit heb ik ook tegen haar gezegt ( op msn :facepalm: )
maar wat zou ik dinsdag nou kunnen zeggen om een beetje een praatje te maken want ik weet het echt niet meer
het is echt heel raar dat je ineens niets weet te zeggen tegen iemand wat je normaal nooit hebt.

egt heel erg bedankt voor de reacties (y)

bierkoning 24-10-2011 17:15

Citaat:

icetea296 schreef: (Bericht 32032853)
hoi

ik ben vandaag met de klas naar overloon geweest ofzo en in bus heb ik een vriend van mij met kim ( degene die ik leuk vind ) en haar vriendinnen gepraat en gewoon een beetje '' klooien '' en nu ga ik dan dinsdag met hun schaatsen. maar ik praat gewoon met iedereen maar als ik met haar praat weet ik gewoon niet wat ik moet zegge ik word echt verlegen wat ik normaal nooit heb. dit heb ik ook tegen haar gezegt ( op msn :facepalm: )
maar wat zou ik dinsdag nou kunnen zeggen om een beetje een praatje te maken want ik weet het echt niet meer
het is echt heel raar dat je ineens niets weet te zeggen tegen iemand wat je normaal nooit hebt.

egt heel erg bedankt voor de reacties (y)

Stel haar gewoon wat open vragen, en wacht op haar antwoord en speel daar op in.
Van wat voor muziek hou je? zij: ik hou van rock bla bla etc.
oh ja leuk! wat vind je van die en die band ?

dus geen vragen als vind jij rock leuk ? Want dat is een gesloten vraag, daar krijg je een ja of een nee op en dan is het weer dood

icetea296 25-10-2011 18:47

bedankt dit forum heeft echt geholpen ik ben gister met haar wezen schaatsen in nijmegen en heb vandaag film gekeken met haar vriendinnen waren er wel bij maar daar merkte je niet zoveel van ;) erg bedankt voor alles (y)(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.