![]() |
engels boek
Hallo geacht forum
Mijn naam is Herman en ik ben met een thuisstudie havo Engels bezig. maar nu ben ik zo ver in de lessen dat ik een leesdossier moet aanmaken, dus ik moet mijn eerste engelse boek gaan lezen voor het verslag. maar mijn Engels is nog niet zo heel erg goed, dus ik ben op zoek naar een niet te dik en gemakkelijk te lezen engels boekje. dus wie o wie kan mijn helpen met de keuze hiermee. Alvast heel vriendelijk dank voor alle hulp! groetjes Herman |
Probeer Harry Potter, begon ik ook mee. Geen idee hoe oud je/ bent, maar Harry Potter kan wel. Ik heb mijn Engels inmiddels zo ver vooruitgekregen dat ik een volwassen literatuurboek (Great expectations - Charles Dickens) met gemak kon lezen. Veel succes.
|
Ik raad je twee boeken aan;
1. The Curious Incident of the Dog in the Night-time 2. The five people you meet in heaven Deze boeken zijn niet heel moeilijk, en hebben toch een goede verhaal lijn. |
1 Bijlage(n)
Deze misschien :p
|
Holes ook een film van
|
Zelf ben ik ook grote fan van Mark Haddon's 'the curious incident of the dog in the nighttime'.
Dit boek en immens veel andere Engelse boeken kun je vinden op http://www.engelseboeken.be aan fantastische prijzen + gratis verzending wereldwijd. Zeker de moeite! |
Beste boeken van dit jaar zijn naar mijn mening The Sense of an Ending by Julian Barnes en Salvage the Bones door Jesmyn Ward. Andere leuke klassiekers om te lezen zijn natuurlijk animal farm en 1984 door Orwell.
Voor suggesties voor goede Engelse boeken kun je hier terecht: Beste Engelse boeken Ook hulp bij het zoeken van een boek in het frans duits of nederlands: Boekenlijst VWO / HAVO |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |