![]() |
de facebook van mijn ex!
Het is nu drie maanden uit met mijn exvriend, lange relatie gehad (twee relaties van in totaal 7 jaar), laatste jaar ging het niet meer goed, lang verhaal.. Uiteindelijk heeft hij er een punt achter gezet en sta ik ook achter deze beslissing.
Nu is het alleen zo dat ik mezelf gek maak met het kijken op zijn facebook. Waarom ik mezelf hiermee kwel, ik weet het niet! Ik heb hem een keer verwijderd, paar weken daarna weer toegevoegd omdat ik toch wel via omwegen op zijn facebook keek. Ook met het idee ik moet er maar mee dealen, ik moet sterk zijn en ik wil hem niet uit mijn leven bannen. Het is een kwestie van tijd en het wordt al minder maar ik ben even toe aan wat tips (buiten het verwijderen van...) of reacties. (herkenbaar?) |
Ik ken het, maar zet het uit je hoofd. Je wordt er echt niet gelukkig van.
Ik had haar gewoon op onzichtbaar gezet. Als in ik zie niet wat ze plaatst. En ik heb mezelf gedwongen om niet op haar pagina te kijken. Uiteindelijk werkte dat wel. |
dit probleem ken ik ook! laatst zag ik op zijn fb dat hij met een meisje had afgesproke en ja, dat voelt een beetje kut. het is ook moeilijk om het van je af te zetten maar probeer echt niet meer op zijn facebook te kijken. desnoods ga je tijdje helemaal niet op fb aangezien je op de startpagina zijn nieuwe dingen in beeld komen. ik weet dat het lastig is.. maar ik heb heel vaak dat als ik bijna op zijn profiel wil klikken, en dan het toch niet doe, zoiets van: zie je wel dat ik het kan? :D
|
Voeg mij toe. Ik heb nog 0 vrienden. Dan heb je wat afleiding en ik ook. (y) :)
Meer serieus: ik zou me op andere dingen en mensen richten waar je enthousiast over kan worden. Dan verdwijnen je gedachten en gevoelens over je ex vanzelf naar de achtergrond. (y) |
haha wat slecht :')
|
opzich begrijpelijk na zo'n lange relatie, maar gewoon proberen niet meer doen. En uiteindelijk zal je drang minder worden en verdwijnen!
|
Citaat:
OT: mss zet je idd beter zijn account een tijdje op onzichtbaar. ik weet het, het is moeilijk om niet voortdurend te kijken, maar als je het niet doet, zal het op den duur beter worden. en veel andere dingen doen zodat je geen niet veel tijd meer hebt om aan hem te denken. veel succes alvast. hopelijk gaat het snel beter met je |
Dankjewel voor de reacties, ik moet mezelf gewoon dwingen om niet te kijken. Helaas blijft het erg lastig!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
loslaten, dat vooral |
Op termijn kunnen we misschien vrienden zijn (who knows?), maar nu maak ik het mezelf alleen maar moeilijk door hem continu te checken.... Dus inderdaad loslaten is het code woord! (nu nog doen)
|
Geel plakkertje op je scherm met daarop: "NIET naar fb ex."
|
Citaat:
uit het oog uit het hart. Na een tijdje ben je er wel overheen. Ik had ook wel de neiging om bij een ex op haar hyves ( toen was facebook er nog niet ) te kijken... Dat heb ik 2 weken gedaan daarna werd het minder, en na een maand of 2 was ik er wel overheen. |
HEEEEEEEEEEEEEL herkenbaar!!!
Ik heb ook een tijdje met een jongen gehad en nadat het uit was bleef ik ook meerdere keren per dag op zijn hyves kijken. Ik werd er zelf knettergek van! Zelfs toen ik een nieuwe vriend kreeg, bleef ik op zijn hyves kijken. Maar zoals je zelf al zei, na een tijdje gaat dit vanzelf over :) Bij mij duurde dat 1,5 jaar en ik moet toegeven dat ik nogsteeds wel eens op zijn hyves spiek.. Maar minder panisch dan voorheen! :) Succes iig! |
Heey,
Ik heb hetzelfde probleem (eigenlijk net gehad )..Het was uit met mijn ex een maand terug en we hadden afgesproken om vrienden te blijven ( NOOIT DOEN! ). En ik keek steeds op fb en op whatsapp eigenlijk om te kijken wat ze aan het doen was. We kregen een paar dagen flinke ruzie en toen heb ik haar overal verwijderd, en dat was ook nog een klus van een uur ook. Nu zie ik haar niet, dus het gevoel gaat sneller weg. Gewoon verwijderen, is echt beter voor je :) Succes ermee! |
Citaat:
|
De enige manier om zoiets op te lossen is door om te gaan met andere mensen en liefst andere vrouwen. Zo zul je haar vergeten...
|
Citaat:
|
Normaal geef je dan een argument wat aangeeft waarom niet
|
Citaat:
Omdat je alleen maar aan je ex zit te denken, en dat kan in sommige gevallen fout lopen. Het is naar mijn mening beter om er meteen een eind aan te maken. |
Dus je gaat je eerst druk lopen maken om een argument te geven en vervolgens geef je een argument :facepalm:
|
Zouden we de bitchfightjes achterwege kunnen laten en ons concentreren op de vraag van de TS aub...
|
Zo, ik heb wat offtopic discussie verwijderd. Laat me het niet nog eens moeten doen. ;)
|
Blokkeren en verwijderen.. Het doet pijn, maar het is wel het beste
|
Citaat:
|
Herkenbaar, idd.
Wat ik deed...was extreem lullige reacties op haar prikbord berichten plaatsen. Bijv, zei zegt: Ik wil paardrijden, maar ze lopen allemaal weg... Mijn reactie: Ja, wie zou niet van jou weglopen xD.... Toen zoals gepland verwijderde ze mij, dus kon ik niet eens meer kijken... Twee weken terug voegde ze me weer toe...:O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |