![]() |
Opnieuw renderen met ondersaaiing #1535
Zo
|
Martiño *o*
|
Horrible bosses is best prima vermaak :Y
|
@ Martin: Gewoon de .srt file dezelfde naam geven als het filmbestand, zou op jouw TV ook moeten werken gezien het dezelfde is :)
|
Filmpje is net binnen dus dan kan ik het eens proberen
|
Citaat:
Hoewel Google beweert dat Samsung tv's meestal wel srt's pakken. Dus gewoon dezelfde naam en in hetzelfde mapje. Ik zou echt dat eerst proberen voor je aan de slag gaat met ingebakken ondertiteling, het is veel simpeler en sneller. |
Hoewel ik wel zin had in een beetje geknutsel
|
Citaat:
|
D5000 ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hm, mijn tv en de hc-set pakken de ondertiteling niet. Weten we dat ook weer
|
Hmja, dan wordt het toch de srt inbakken. Al kan het vast ook op een makkelijkere manier, maar ik heb zelf geen tv met een harde schijf/USB-aansluiting/iets dus ik kan je niet helpen. Misschien weet Carn iets.
|
Het lukt me iig niet met Avi ReComp
|
Nou, hij is aan het renderen
|
killed the topic :'(
|
MOORDENAAR :eek:
|
|
Pff, met m'n stijve knie en nog geen vier uur slaap toch maar even 11,5 uur gewerkt vandaag.
Er was een feestje in de schouwburg, en tussendoor kreeg ik al te horen dat mijn eindtijd niet 23.30 (zoals op het rooster stond) maar dat het wel eens 2 uur zou kunnen worden :eek: Het viel mee, het werd 00.30 uur. |
en ik weet zeker dat mijn saaie verhaal...
Citaat:
|
Jeuj uren tikken (Y)
|
|
Echt waar?
|
Godver dat niemand dat eerder heeft gepost.
|
Dat is best bizar inderdaad. Ik zag het om 13 uur ofzo. Nee, dat is niet waar. Toen stond er nog dat ie opgepakt was.
|
Citaat:
Krijg je overuren extra betaald? |
oh, ik zag het net pas :bloos:
|
Spoiler
kthnxbye! |
Citaat:
Eigenlijk denk ik dat het de maatschappij wel heel veel energie en geld heeft bespaard dat hij is vermoord. :o Ik bedoel, stel hij was voor het internationaal rechtshof gebracht, dan had dat weer miljoenen gekost en allerlei ander gedoe. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, gewoon tegen doodstraf enzo, maar ja, hè, dit is wel een ander verhaal.
|
Daarom! Dit was geen directe geplande executie :p 'gewoon' een oorlogsslachtoffer.
|
Nee, precies, het is daarin dus ook een ander verhaal. ;)
|
Citaat:
Ik snap best dat het een beetje 'tiswa'-nieuws is, maar ik reken er wel een beetje op WSZ me op de hoogte houdt van het nieuws, maar blijkbaar moet ik dan toevallig maar het Journaal aan hebben staan :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja, ik postte het ook al om iets van 18u.
|
Het was al gepost, inderdaad. Alleen was toen alleen bekend dat hij dood was, niet zozeer vermoord. Hoewel dat misschien mijn eigen interpretatie was want dat het schotwonden waren was wel gewoon duidelijk.
|
Citaat:
|
Er zijn ook mensen die niet caren om gadverdaffie toch?
|
Ik ben alweer klaarwakker... en zon dode kadaffi vind ik erg naar om te zien. Omdat ie dood is, niet omdat ie kadaffi is.
|
Geen nachtlpoeg? Of vroege ocjtendploeg? Nou, dan klets ik tegen mezelf!
Il lachte om het woord inbakken, maar het woord bestaat? |
Myyyyyy god. Zet ze de radio aan en loopt meteen de kamer uit. Halloooooooo ik probeer nog rust te pakken. Ze is aardig hoor, maar ik nen blij dat ze weekendverlof krijgt.
|
Ik ga maar eens uit bed, denk ik zo.
|
goeeeeeedemorgen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |