![]() |
De verloren liefde van Mesaaipotamië #1536
*o*
|
Mesaaipotamië zeg dat wel zeg :D:D
|
Hoe zeg je in het engels iets als "de balans kan ook naar de andere kant toe uitslaan" of zo? (ik weet niet eens hoe je dat in het Nederlands zegt :D)
|
Zeg maar :O te veel van iets goeds is ook slecht?
|
Jakkes -o- ik snap een woord niet in het Engels en ik ken geen Nederlandse vertaling. Weet iemand wat 'prebendal' is? Het wordt gebruikt in de context dat leden van een gemeenschap voordeel hadden bij tempel-resources door prebendal tempel kantoren te hebben :confused:
|
|
Die had ik ook gevonden :O maar ik vond het niet veel duidelijker eigenlijk :O
|
prebend: domheer of prebende, prendendal: van een domheer
Volgens mijn woordenboek |
Oh *o* een halve bladzijde later hebben ze het alsnog uitgelegd :O Ik heb geen Nederlandse betekenis, maar ik snap het in ieder geval :cool:
Oh :O dank je wel Lorelei :Y |
Ik ga mijn fietsbanden eens oppompen : stoere vrouw:
|
Als je eens per jaar een sigaret rookt, namelijk met Kerstmis, rook je dan? :confused: En als je eens per maand rookt, en eens per week? En als je af en toe een pakje per dag rookt en af en toe gewoon twee maanden vergeet te roken? :confused:
|
Ik snap er geen hol van, het lijkt wel alsof de pomp niet goed aansluit op het ventiel, komt allemaal lucht naast en niet in.
|
Op een ventiel zit een dopje, dat moet je er eerst afdraaien.
|
Ik weet hoe het moet, het werkt alleen niet.
|
Nou, nieuwe ontwikkeling in mijn ziekte, mijn oren zitten potdicht, ze suizen constant, en iedere keer als ik mijn hoofd buig of buk draait de hele wereld om me heen. :s Fijn fijn fijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik kan natuurlijk altijd a-merken kopen! :y
|
ahwz arme martin!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een apenland is Libië toch. Allemachtig. Video's van juichende mensen rondom het lijk van Gadaffi. Barbaren zijn het.
|
Citaat:
|
Hell, nu roepen er ook mensen dat pedoseksuelen publiekelijk gecastreerd moeten worden. Zo verlicht zijn we dus ook weer niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Ja, eh, komen brengen anders heb ik er niks aan! :'(
|
Ik doel niet op het feestvieren om de dood van een dictator, ik doel op het dansen rond een lijk, foto's van hem maken, en dan nog zijn lijk slaan en schoppen en mutileren. Hem door de straten slepen. Dat soort debiele dingen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Overigens vind ik uitbundig feestvieren om iemands dood ook weer iets raars, maar dat terzijde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
En dat waren nog niet eens dictators. Of dode mensen. |
Oh ja :D leren :Y
En ik ben weer helemaal verliefd op mijn laptop ook :O :bloos: hij doet het zo goed :cool: |
Citaat:
Maar ik snap wat je bedoelt en ik deel je huivering voor c.q. walging van dat soort.. primitieve reacties. |
Citaat:
En verder: ja, nouja. Het is inderdaad niet helemaal het toonbeeld van beschaving en verlichting, maar barbaars... nee. Het is gewoon een menselijke reactie, en alle mensen zijn in de grond barbaren. Daarom is ook zo'n groot percentage van de wereldbevolking stom, of dat nou in Nederland, Libië, Amerika of Kirgizië is. En je moet in je oordeel meenemen dat veertig (of hoeveel dan ook) jaar van dictatuur niet niks is. Dat Nederland het nou toevallig zo goed getroffen heeft is heel fijn, maar niet de maat der dingen. |
Ik vind het wel grappig dat barbaars zo'n negatief iets is, terwijl het oorspronkelijk helemaal niet negatief was. Zelfde met tirannen. Begon ooit als niet negatief :O maar is het nu wel.
|
Citaat:
|
ik ben ZON flashnerd geworden, zo mooi vind ik dat he :D
|
het was een complete hel om te leren maar ik maar er toffe dingen mee /zeldzaam moment van tevredenheid.
|
Hun handelen is echt makkelijk te begrijpen in de context waarin het gebeurt en heeft niks met vermeende barbarij of onderontwikkeling te maken.
|
Citaat:
In alle mensen zit iets barbaars, het hoeft er maar uit te komen. En in Nederland is dat niet zo vaak nodig omdat in Nederland de dingen allemaal stabiel zijn. Maar ook in het westen zit dat in mensen, kijk: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |