![]() |
Breed worden
Hoe word je snel breed ?
Word je dat ook door push ups en buikspieren en aan iets optrekken , of moet je echt 5 dagen in de week naar de sportschool ? Hopelijk heeft iemand hier tips voor (y) :) |
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1841635
kijk hier eens |
Heel snel zal het niet gaan, want meestal begin je echt het effect te zien na 3 maanden.
Maar op verschillende manieren opdrukken, optrekken, bankdrukken en het goed gebruik van dumbells is een stap in de goede richting. Als ik jou was, zou ik eens een fitnessforum aandoen ;). |
Sportschool is bullshit vertrouw mij maar... als je creatief bent kan je thuis net zo goed bereiken als wat je in de sportschool kan.
zonde van die tientjes per maand waarbij je moet vechten tegen een toestel Ik was ook niet breed vroeger. Maar ben nu wel veel ''breder'' geworden en heb nog nooit een sportschool bezoekt terwijl alle jongens in m'n klas dat nog steeds doen maar niet echt iets bereikt hebben. En ja pushups/optrekken/buikspier oefeningen zijn het beste wat je thuis kunt doen als je breed wilt worden maarja met dat breed neem ik aan dat je bedoelt een grote bovenlichaam en een middel met zo min mogelijk vet? maarja je moet die oefeningen wel goed doen he... met pushups krijg je vooral borstspieren/ achterarm spieren(triceps) en natuurlijk meer met optrekken biceps ( oftewel spierballen) en natuurlijk meerdere spiergroepen |
swlabr naamzoek
|
Citaat:
Ik zal het even kort houden, ook @degene die hebt topic heeft gestart: Body weight exercises zijn leuk om een fundament te bouwen en wat lichte massa aan te zetten, maar je limiet zal je snel bereikt hebben, je traint voor de rest puur je uithouding. De een heeft wat meer aanleg en zal dus wat meer massa aan kunnen zetten met body weight exercises dan de ander, zoals onze vriend hier boven waarschijnlijk. Dus als beginner is het zeker aan te raden om daar je fundament mee de bouwen. Maar of sportschool progressie te vergelijken valt met body weight progressie naahhaaa. |
Citaat:
|
Als je heel slank en klein bent kan je alsnog jezelf oppompen hoor, geen probleem. Of het er goed uit ziet is wat anders.
|
Citaat:
Wanneer je naar de sportschool gaat (frequent) en je krijgt goed advies en goede (voedsel) schema's wordt je minstens 3x zo breed als jij nu bent. Die klasgenoten van jou die waarschijnlijk zo kort en weinig na fitness dat je het effect inderdaad niet echt ziet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |