![]() |
Ach, saai toch een end weg! #1537
oke oke ik ga al xD
|
toch :facepalm:
|
Oke. Ik ga maar gewoon :Y!
|
Succes Apate! Gaat helemaal goed komen!
|
Citaat:
|
Ugh. Ik ben in mijn ouderlijk huis en probeer al een kwartier de nieuwe Tom Waits, die hier op cd ligt, via mijn moeders computer op mijn mp3-speler te zetten. Maar mijn moeder heeft opeens iTunes en die zegt: 'NEE JE KAN DAT NIET MEER DOEN WANT IK BEN ITUNES DUR DUR DUR WILT U ITUNESDINGEN DOEN SOMS HAHAHA IK BEN ITUNES DUS NU KUN JE NIKS MEER.'
Ik ben blij dat Jobs niet meer leeft om dit soort virussen te ontwikkelen. |
Succes apate! We duimen voor je.
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik mijn tentamen heb gemaakt, een zeven zou kunnen maar een vier ook, gelukkig heb ik een minibuffertje dankzij die meerkeuze toetsjes. Wachten op cijfers blijft vervelend. |
Haat aan iTunes inderdaad.
|
Citaat:
|
ah, kijk, beeldmateriaal van mn exband :cool:
|
Wat een goeie drummer! :p
|
Errrr, er is een buurkat bij me naar binnen geglipt toen ik de deur op een kier had staan. En het beest kermt als een gek. Nu wil ie niet meer weg want hij is verliefd op de gordijnen. :\ En het beest weigert naar buiten te gaan nu, maar de koelkast vindt ie ook weer interessant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou willen dat alle buurkatten bij mij komen wonen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had vroeger nog Quicktime geinstalleerd, en die probeerde op een moment ook steeds iTunes door mn strot te duwen. Apple-producten :( |
Citaat:
|
ik was net op een school.
directeur 'bijna onze hele school bestaat uit verschillende nationaliteiten' ik 'dus dit is een zwarte school' directeur 'nee, nee, nee, dit is een heel kleurrijke school' 98% van de leerlingen was niet nederlands :D ik was met mijn bff en ze dachten dat we potten waren, hadden het steeds over 'ons' kind, haha. Om er nog extra touch aan te geven heb ik haar even over haar rug gewreven toen we weggingen :D ik zag trouwens nog een d/t fout in die school :eek: er hing ergens een briefje waar op stond 'houd u rekening met...blabla die en die datum?!' |
Citaat:
|
Citaat:
|
missy trimm trabb little phoebe naamzoek, mag de topictitel worden aangepast :o svp Ach met een hoofdletter, saai zonder hekje en toch ipv tog.
|
het lijkt wel of je hier alleen maar kan kiezen uit zwarte scholen of witte kakscholen. Ik wil nou juist iets daar tussenin. Nou ja, nu nog 2 afspraken gemaakt met scholen hier verder uit de buurt, aangezien de andere 3 scholen in de buurt me tegen zijn gevallen.
Waaronder de basisschool waarop ik zelf heb gezeten, en waarvan ik nog les heb gehad van degene die nu directrice is. Die zitten in een wat betere buurt, maar geen kakwijken. |
Citaat:
|
GODVERDOMME :mad: wat een KUT tentamen. Er kwam echt bijna niets van de colleges in terug (N) hij heeft laatste college een uur volgeluld over Perzië en hij vroeg er helemaal niets over. Wel over allemaal andere vage dingen die we helemaal niet in college behandeld hebben, en hele specifieke vragen :mad: van de 6 vragen die er waren wist er echt 2.5, dus als ik een 4 heb ben ik blij :mad: Ik heb echt een grondige hekel aan de docent nu, want hij wou ook al geen voorbeeldtentamen geven, en het is echt zo'n gast die zit na te kijken en dan heel hard roept: NEEEE, DAT IS FOUT! GEEN PUNTEN HAHAHAHA.
|
|
Wat een schatje <3 :bloos:
|
Citaat:
|
Ik moet het nu gewoon gaan vergeten. Ik ga eten, kopje thee drinken, een stukje breien en dan naar de ub. En dan blijf ik daar de rest van de dag muv avondeten, en dan gaat morgen alles goedkomen.
Alleen stort ik een beetje in elkaar :O want het blijkt dat van het boek wat we moesten lezen totaal geen informatie op internet staat, dus daar heb ik een GROOT probleem mee. Dat wordt veel lezen vanavond, en een recensie uit m'n duim zuigen. En ik weet het :O slechte planning en faal enzo, maar het is nu zo, en ik probeer het allemaal op te lossen maar ik wil er wel graag over zeuren! |
Citaat:
vind ik zooo goed :D |
Citaat:
|
En oh :( mijn muziek stoort telkens :( als mijn laptop het maar houdt :O
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval: Nog maar 4 vakken te gaan! |
Hebben jullie op Youtube nu ook dat als je fullscreen doet, dat ie dan alleen het browserscherm vult? :\
|
Nee.
|
shit!, ik kreeg net een facetime call, me broertje is van plan om ook op dit forum te komen neeeeeeeej EN DAN ZEGGEN ZE DAT 2012 HET EINDE VAN DE WERELD IS!!!!
|
Nee, ik krijg hem gewoon helemaal :Y
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, hij zal wel van iemand zijn, toch? |
Citaat:
Citaat:
Ik ga even lunchen en dan niks anders doen dan studeren -O- |
O crap, geen eten in huis -o- eerst boodschappen doen dus.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |