![]() |
Moderne saai #1538
Duurt lang
|
Die van mijamoto is trouwens ook wel goed. :Y
|
Nice, met m'n salarisverhoging verdien ik echt heel veel geld :cool: :D
|
Jullie hebben wel vet goede suggesties :cool: zo word ik zeker aangenomen (Y)
|
Ik heb zin om nieuwe schoenen en een broek te gaan kopen. Maar ik kan natuurlijk ook iets nuttigs gaan doen. Studeren ofzo.
|
:D huhu
|
Citaat:
|
Ik was vergeten dat ik vanmiddag nog college had. Ik vind dat zo kut he, de week voor de tentamens, dan wil ik gewoon de hele dag ploeteren en studeren en dan moet ik naar college :mad:
|
Jij hebt tenminste volgende week je tentamens al. Ik heb ze de week daarna op woensdagochtend om 8 uur (!) en op donderdagavond van 7 tot 10 (!). En dan begint maandag gewoon het nieuwe blok weer.
|
(N) Naar. Ik wil eigenlijk een film kijken, maar dat kan niet. Waarschijnlijk goed, want misschien dat ik dan ga studeren :D
|
Een studiegenootje heeft een take home exam (van een andere master) van 9 tot 12 uur 's avonds :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag nog tentamen, donderdag en vrijdag nog, en dan woensdag weer een 250woorden-essay schrijven, en die recensie ergens tussendoor :Y, maar dan ben ik klaar! *o*
|
ik ga ook shoppen *O* vandaag
eigelijk zou ik naar de film body language gaan, maar met wie ik zou gaan kan opeens de hele week niet meer.:o verdacht..... |
Citaat:
|
Ik zou sowieso niet naar de film Body Language gaan.
|
Ja :D dat hoop ik (N). Het is voornamelijk veel schrappen :P maar ja. Onze studie en planning is sowieso vaag.
|
Citaat:
dan ga ik wel naar de lion king in 3D.:o met mijn broertje. |
Citaat:
|
Hm, onder 'kleine laptop' verstaan ze bij KLM vast zo'n miniding, geen gewone.
|
Hebben ze er niet een formaat bij staan ofzo?
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat betekent dat de tas die ik gebruik als handbagage groot genoeg moet zijn voor m'n laptop.. Crap.
|
Zo tijd om te treinen. Hopelijk ga ik de locatie snel vinden in Science Park, nog nooit tentamen gehad daar :eek:
|
Oh, dat zou kut zijn, als je het gewoon niet kan vinden :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die "reality-serie" was wel tenenkrommend ja :d overigens krijgt 'ie ook bijzonder slechte recensies.
|
Oh, ik was eigenlijk aan het twijfelen :O maar dan ga ik mooi niet (N) :D zonde van het geld.
|
Ik heb zin in chocola :(
|
Oke, studietijd.
|
@mijamoto
Ik weet niet zo goed of dat nou (weer) een semisneer was of niet, maar ik weet er niet het meeste van. Ik weet er echter wel genoeg van om geen interesse te hebben in het opruimen van andermans zooi voor ik daadwerkelijk het probleem kan gaan troubleshooten. Dat heb ik mezelf met de jaren afgeleerd. Het staat iedereen natuurlijk geheel vrij raadgevers te kiezen en/of mijn autoriteit in twijfel te trekken ;) Dan doe ik graag een stapje terug, is all. |
Citaat:
|
Ik heb zin in speculaas. Of pepernoten. Of van die Pijnenburg theekoekjes/gemberkoekjes van de IKEA.
|
Pffff (N) volgens mijn oom ligt het weer aan windows updates, ja ja. Die had ik al een keer uitgeschakeld :O. Hoe duur is een nieuwe computer of laptop?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D
|
Ik heb een heel fijne asus van 500 :)
|
Oei :D Mijn zus had ook een asus, maar die heeft er héle slechte ervaringen mee :P
|
Mijn ouders hebben ook een Asus van rond de 500 euro, prima ding (y)
|
hmm, Asus is (doorgaans) een behoorlijk sterk / betrouwbaar merk.
Maar goed, het ligt denk ik ook een beetje aan de prijsklasse. Een laptop van 200 of 300 euro gaat sowieso niet jaren mee (alhoewel ook die low-end dingen steeds beter worden). |
Goeiemorgen! *o*
|
Citaat:
|
Ja, de ervaringen van mijn zus waren ook puur van de klantenservice eigenlijk, er was gewoon iets mis met die laptop en het kon niet gemaakt worden maar daar deed de klantenservice uiterst vervelend over.
|
Oja ik was aan het studeren :o
|
Kut ns, trein 10 minuten te laat dus algemeen ik die neem mis ik mijn aansluiting dus moet ik de fyra nemen
|
Citaat:
Ik heb een Packard Bell dot s: doet het prima! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |