![]() |
Leuke jongen
Hee, ik vind een jongen leuk, maar ik weet niet hoe ik dat kan laten zien. Ik vind het nog wat eng om tegen hem te zeggen dat ik hem leuk vind.. Heeft iemand dus misschien tips, hoe kan ik dat dus laten zien of iets anders?
Alvast bedankt! |
Ken je hem?
Zo Nee: Maak veel oogcontact en probeer in plaats van weg te kijken als hij kijkt te glimlachen en op het moment dat het te ongemakkelijk wordt zeg je gewoon 'hoi' voor de ontlading en dan kijk je over nog een 'hoe is het' achteraan geplakt kan worden en dan zal het gesprek zich voort zetten waarbij hij zal merken dat je hem wel ziet zitten. Zo ja: vraag hem gewoon random, en wat vind je nou eigenlijk van mij? Puur uit nieuwsgierigheid en dan gaat hij dat hopelijk zeggen en als het positief is zeg je dat je hem eigenlijk ook wel een erg leuke jongen vindt. etc. |
Citaat:
|
Bedankt voor jullie advies, ik ken hem trouwens wel gewoon. Hopelijk is hij inderdaad positief over mij..
|
ok nou hou ons op de hoogte!
|
Ik denk dat je hem ook gewoon kan benaderen op een feest/schoolfeest/in café. De kans op afwijzing is klein en je laat duidelijk zien dat je hem aantrekkelijk vindt.
xMark |
Citaat:
|
Nou ja, op een feest staan mensen meestal iets meer open voor nieuwe contacten leggen dan in hun gewone school-omgeving. Ik denk dat dat is wat Mark bedoelt. Je kan op een feest gewoon een casual praatje maken en een beetje flirten zonder dat het heel erg uit de toon valt, op school is dat misschien toch wat vreemder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |