![]() |
Geëxpandeerd polysaaireen #1540
hai. Piepschuim heet eigenlijk geëxpandeerd polystyreen. :cool:
|
Ik kan geen fietsbanden plakken :( dat was op zich wel handig geweest!
|
Fietsbanden plakken kan ik wel. (Y)
|
Ik ook, maar ik haat het heel, heel, heel erg diep. Nu heb ik geen fiets, dat werkt beter, wat dat betreft.
|
Er zit een vlieg in mijn kamer die niet kan vliegen :O
|
Citaat:
|
Oh, en geheel theoretisch kan ik wel een band plakken. Maar ik kan het gewoon niet :confused: dus dan ga ik maar naar huisgenoten die het wel kunnen. Of naar de fietsenmaker :D
En nu moet ik even echt gaan lezen, want vandaag was wel echt extreem soggen. Heel erg extreem. |
Citaat:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vader was van de "Ik doe het een keer voor, en daarna doe je het zelf maar" tactiek. |
Citaat:
|
Ik was van de 'Pap, mijn band is lek.' *knipper*
En dan de volgende dag niet meer :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik ben er gewoon te lui voor. En ik heb er het geduld niet voor. :P |
waarom wil mijn huisgenoot altijd een praatje maken. DE DEUR IS DICHT. MET EEN REDEN.
|
Huisgenoten hebben vaak zo'n neiging..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, ja ik heb ook zo'n huisgenoot. Misschien moet je maar hier komen wonen, Carn, kunnen we elkaar met rust laten.
|
Logo goedgekeurd, klant tevreden :cool: Zo zie ik het graag (y)
|
Oh, en ik heb nog nooit een band geplakt. Waarom zou ik daar twee uur van mijn waardevolle tijd aan verspillen als ik 'm ook naar de fietsenmaker kan brengen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las vandaag een advertentie van iemand die rittens verkoopt, met het argument 'eerste nestje dus geen doorfok'. :facepalm:
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn mijn huisgenoten laatst bezig gegaan met band plakken terwijl ik ondertussen een cake maakte. Zij waren langer bezig met die band dan ik met de cake :Y
Maar hij is ondertussen nog steeds niet geplakt, dus er zal wel iets raars mis zijn dan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D
|
Ik heb vanavond gedeeltelijk zelfbedachte spinazieschotel gemaakt, nomnom!
|
Miekje! Er zit een meisje bij mij in de groep met yoga die verdacht veel op jou lijkt. Heb je toevallig een familielid in Groningen wonen?
|
Hmmm. Zal ik nu boodschappen doen of nog even doorstuderen en straks boodschappen doen?
|
Tijdens het boodschappen doen doorstuderen.
|
Citaat:
|
Wat is het voordeel van een Chromebook boven een laptop?
|
Citaat:
|
btw, Het gaat bij dwdd weer eens over Mulisch, want Mulisch is God. Net als de Beatles.
|
Een Chromebook is een boek van chroom en een laptop is een top van lap :d;d:d;
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Don't mess with the Beatles :nono:
|
Citaat:
Dan heb je geen last van het Grote Gedoe. Al snap ik niet wat voor Groot Gedoe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |