![]() |
Vijftig gesaaide linkerhanden #1541
Dus.
|
te laat :facepalm: alweer eens.
|
ik ga mijn vette tekening met handen een posten. die ik tijdens de lessen nederlands heb gemaakt. waar ik wel een halfjaar overgedaan heb. als ik mijn mobiel vind, voor de foto natuurlijk.
|
:""""""""""") @ topictitel.
Het lijkt erop dat de zelfmoordpogingen zich verplaatsen naar de woonkamer. Dat is goed nieuws voor mijn handenrate. |
Aha! Misschien ga ik wel een poging doen. Voor hand tekenen dan. Maar geloof me, 20duizend keer zo erg als jouw handen.
Óf ik zoek ergens een Hoe moet ik leren tekenen website. |
Citaat:
|
:confused:
Ik wil net zo worden als Bob Ross :cool:, ook al is dat verven. Dat maakt niet uit. |
succes ermee :o
*zoekt avatar* |
Bob is zo awesome. Wij hebben geloof ik alle afleveringen van Bob op onze server staan, maar die kan ik niet kijken :'(
|
Ik wil helemaal niet zo worden als wat voor grote tekenaar dan ook, want dan moet je duisentveel tekenen en zo leuk is tekenen nou ook weer niet. Zeker niet omdat je in het begin alleen maar saaie dingen kan tekenen, en als je dan een leuk idee hebt kan het niet, want je kan het niet tekenen.
|
Ik kan alleen bloemen tekenen. En niet eens hele mooie bloemen.
|
Ik erger me nog steeds dat de bomen nog steeds mislukken, met bv op school.
|
Bob weet hoe je bomen moet maken :Y
|
Ik kan helemaal niks goed tekenen. Ik teken mensen ook altijd gewoon als driehoekjes met nog een driehoekje erop, en het bovenste driehoekje is hun hoofd in een hoofddoekje.
O, wacht, ik kan goed grafieken tekenen in een assenstelsel. |
Ik kannnn. Kubussen tekenen :cool:
|
Citaat:
Nee maar echt, tekenen is ook heel moeilijk. Ueberhaupt alles waarvoor je motoriek nodig hebt. Ik kan ook amper een muur effen schilderen en zo. |
Ik heb wel mijn muur geverfd! Maar ik kwam er vandaag achter dat het eigenlijk niet goed is gegaan, want als je er dichtbij staat dan zitten er allemaal witte puntjes.
Anyway. Ik ben ook niet zo creatief, behalve met verhaaltjes schrijven. Ik heb wel veel fantasie, alhoewel ik dingen vaak in mezelf zeg maar alweer afkraak. Maar toch. Ik kan dan weer niet schrijven :D dat is het andere probleem! |
Ik heb twee linkerhanden! :cool: /dubbel
|
Niet zeuren. Jij kan tekenen.
|
Citaat:
mijn dierenvriendjes zijn van de deur op mn kamer afgehaald.:'( zolang het nog mijn kamer is dan. nu is de deur creme kleurig. het was nog blauw vanmorgen. |
Mijn naam staat op mijn deur geplakt met glinsterende letters :cool:
|
Citaat:
Citaat:
Hoewel ik mezelf wel verbaasde met mijn handen. :cool: Maar dat zegt waarschijnlijk meer over wat je ineens kunt als je je handen natekent en er tijd voor neemt, dan dat het wat zegt over verborgen talenten aan mijn kant! |
ik denk dat ik eens ga, mijn internet is heel langzaam en sprong net vanzelf uit.
|
Hmmmmmm:O mijn vinger ziet er gebroken uit.
|
Ik hoop dat dat over een tekening van je hand gaat? :O
|
Citaat:
vroeger tekende ik alleen maar strepen op een vel wit papier.met alle kleuren van de regenboog :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
noedelhap naamzoek
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zin om mijn deur te verven, met de afbeelding van mijn tekening. alleen het mag niet, omdat we gaan verhuizen. volgend huis doe ik dat. ;o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
FF13-2. Een vervolg op FF13, welke nogal mixed reviews kreeg vanwege enkele zaken (te lineair, weinig exploring, etc) :o En men had nog dusdanig veel artwork, story en levels en shit over wat niet in FF13 kon qua tijdgebrek dus 13-2 is in leven geroepen. Maar er is dus een Golden Saucer-achtige locatie :) |
oke doei doei!!!!!!
|
en FF13-Versus komt ook nog :P (de '13' is eigenlijk gewoon een hele reeks in hetzelfde universum :o), maar die is grotendeels gemaakt door het Kingdom Hearts team en is wat meer actie/adventure geloof ik :o
|
Ik heb nog nooit een FF-game gespeeld.
|
Citaat:
|
Vreemd genoeg lukt de tekening voor geen meter, maar vind ik de tekening wel mooier dan mijn eigen handen :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb Appaloosa, Cyrano de Bergerac, Leef! en Frost/Nixon liggen. Een mooi divers boeketje aan films die ik nog niet gezien heb. Welke zal ik gaan kijken?
|
Citaat:
|
foei wat is mijn laptop sloom vandaag :confused:
Ik kan vooral konijnen nog wel eens tekenen Ik heb op vakantie een eekhoorn getekend, willen jullie die zien? Van Paranoide moet ik elke dag oefenen om goed te leren tekenen, maar dat komt er niet zo van :( Eekhoorntje! http://i1028.photobucket.com/albums/...s/eekhoorn.jpg |
Citaat:
|
Godverdomme, de Grote Bijbelquiz neemt de plek in van Twee voor Twaalf, :mad:.
|
Citaat:
|
Ja :D maar toch :bloos: ik ben ook bezig met nummer 3 ondertussen. Ook 3 verschillende houdingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |