![]() |
Dat duurt lang tot de volgende saai! #1542
Zo.
Spoiler
|
Duurde best lang, ja.
|
Oeioeioei :O
Terwijl ik deze week tentamens had :O! |
Citaat:
|
Het moet bijna wel :D ik sta normaal nog niet in de top 5, nu sta ik constant (bijna) op 1 :O:((N)
|
Natuurlijk moet je objectiviteit wel als norm hebben, als streefnorm, namelijk.
|
Hoe denk je dat ze gegaan zijn?
|
Maar de rest is ook wel erg rustig, misschien is het dat wel!1!! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Objectiviteit is een deugd.
|
Holy shitballs, ik sta nu bij het halloweenfeestje van de altovereniging van leiden te wacgten op de vriendin die me had uitgenodigd en ik ken hier echt niemand en ik hoor zoveel pretentieuze gesprekken dat ik er misselijk van word. En ik zie een kerel die sprekend lijkt op m'n ex-stalker. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom gaat nou echt iedereen ineens naar halloweenfeestjes? Ik ben er voor geen een uitgenodigd. -O- |
Oh ja, en ik draag een panty en rokje die me er uit doen zien als een prostituee.
|
Citaat:
|
Ik doe ook niet halloweenfeestjes. :D:D
En eigenlijk moet ik slapen, want morgen vroeg op, want studeren (N) |
Ik ga ook alleen maar omdat die vriendin/studiegenote hier lid is en ik haar gister nog zag. En ik heb net gewerkt, dus was toch in de stad. Maar goed, nu weet ik wel weer waarom verenigingen niet mijn ding zijn. Teveel irri's bij elkaar.
|
Dan nog te bedenken dat ik bijna bij een vereniging was gegaan ;)
|
Jezus, ik haat ze echt, die kutalto's van tegenwoordig.
Edit: nou maar goed dat je dat niet gedaan hebt, apaat. |
Lololol. Ik zag net iemand verkleed als troll-face.
|
Nu het programma wat ik keek is afgelopen hoor ik dat er hierboven ook iets flink gaande is :D (N) Dan maar slapen met oordoppen, later!
|
Weltrusten!
|
Gvd, ik vibd dit echt fucking kut. Zeg dan niet dat 't 11 uur begint. Ze zou er kwart voor 12 zijn en ze is er nog niet. Ik sta hier maar te wachten, want ik ken hier niks en niemand. :mad:
|
Ga lekker naar huis (Y)
Ik ga ook maar slapen. Ik heb toch niets beters te doen, en ik wil morgen nog steeds proberen vroeg op te staan. Dat wou ik vandaag ook, maar dat lukte pas om 10 uur. |
Citaat:
|
Willekeurige hete mannen aanklampen!
|
Citaat:
Ik heb vandaag mijn lederhosen opgehaald. :D (n) |
En geen enkel hoedje paste mij :'( ik heb een te groot hoofd
|
Citaat:
Oh woei, lederhosen. Ik heb vet veel zin in morgen! *O* |
En ik ben terug!
Het eerste biertje vandaag was een Deens 1-liter blik. Meh. |
Ik kwam net meisjes tegen in dirndl-jurkjes, op weg naar De Kelder (een danscafé hiernaast) en die hadden een stroompje bloed langs hun mond en duivelshoorntjes. Ik kon dat eerst niet plaatsen.
Eentje zei toen ze langsliep: "Is het nog ver, want dit is echt genant!" Toen pas besefte ik dat het gewoon óók Halloween is. |
Hmpf, twee feestjes gemist vanavond :(
|
Citaat:
|
Lal, ik ben weer thuis. Een klein beetje zatjes, maar niet te. Ik maakte me eerst een beetje zorgen om m'n slettenpanty en korte rokje en te vadsige bovenbenen, maar uiteindelijk heb ik harder en langer gedanst dan wie dan ook. En dat op hakken. Fuck yeah, in your face horkerig dansende skinny bitches. I has indoor stamina! Die vriendin van me was trouwens al vroeg weg met haar vriendje, maar toen heb ik gewoon door gepartyd met een huisgenoot van haar en een grappige nerdy Indo-Hagenees (lekkah!). Over lekkah gesproken, die ginger baardmans die gisteren Brian speelde was er dus ook en potverdrie wat een heterd, maar hij stond met iemand aan te pappen, dus ik heb maar gewoon zoals normaal van een afstandje naar'm gekeken. :o Eigenlijk maar goed dat 'ie niet dichtbijkwam, want ik zweette (zwat?) Echt als een otter. Ik schrok er zelf van. lal. Maar nu ben ik weer fris en fruitig uit de douche en ga ik lekker slapen in m'n cupcake pyjama. Trusten, kusjedoei!
PS; een of andere troela zei over m'n ribbenkast shirt 'pff, dat is echt ZO cliché :rolleyes:' toen ik langsliep. Fuck jou, kutje, ik had dat shirt al in 2004, toen jij nog in de brugklas zat! :mad: |
Citaat:
|
Oh ja ik heb ook nog heel hard 'I just had sex' meegezongen, maar pssst...
Spoiler
|
Trimm :d:d je bent tof (Y)(Y)
Ik ben bluh, moe, en ik moet over een paar uur op de trein nar Schiphol en bleuh :( maar ik moest wel even lanchen om Trimms verhaal (Y) |
Maar ik geloof dat iedereen nog ligt te pitten. Of misschien aan het studeren (Apate??)
|
Omg Trimm :D Snap je nu wat ik haat aan Leiden (en inhoud) :D
Mogguh, volgens mij voel ik me vandaag wat beter, maar daar kom ik pas achter als ik uit bed kom, denk ik. Na 2 dagen snotteren en een dag geen lucht vind ik deze verkoudheid ook wel genoeg :o Maar nu heb ik honger, dus ik ga er maar uit. |
Aw, was je ziek LP? Ga dan nu maar lekker eten en thee drinken en bankhangen (Y)
|
Citaat:
Citaat:
We moeten voor informatica een lange inboedellijst in Excel overtypen en die lijst is heel raarrrr. Er staan best wel veel normale dingen op (oude auto's, rekenmachines, ijskasten, faksen, boekenkasten, verf) maar ook heel veel vreemde dingen, te weten watertorens, een zomerkamp voor varkens (???), een ontbindend lichaam, opslagen voor piramides en dergelijke. Eigenlijk wil ik heel graag vragen wat voor lijst het is, maar ik durf het niet, want iedereen neemt het maar voor normaal aan en ik durf niet zo goed de ene vragende Nederlander te zijn. |
Citaat:
Maar jij zit in een andere tijdzone, dat telt niet :y Maar wtf, wat een gekke dingen moet jij toch steeds doen op school :d |
Citaat:
En ik vind het hier zo lief. <3 Ik had vandaag een bloedneus op school en alle leraressen gingen zakdoekjes halen, me overstelpen met adviezen ("Tinochka, weet je heel zeker dat je niet een kwartiertje op de bank in de gang wil liggen?") en vragen of het goed ging en ik niet naar huis wilde. Ik had een bloedneus, geen hersenbloeding. :d Maar het is wel lief! |
:d
|
Maar raaaaagh ik word echt zo gek ervan dat we nog steeds geen programma hebben gekregen van de excursie! Ik vertrek VANMIDDAG :mad: en we gaan naar iets van 20 instellingen en elk bezoek moet voorbereid worden. En ik vertrek dus VANDAAG :mad: zo kan ik me toch niet voorbereiden??
|
Citaat:
Bankhangen zit er niet in, ik ga naar Zoetermeer, naar mijn beste vriendin :p die heb ik ook alweer een maand niet gezien (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |