![]() |
video-card voor BF3
hallo,
ik ga binnenkort battlefield 3 kopen, maar daarvoor heb ik een andere video-card nodig, ja, dat denk ik toch. ik heb een GeForce 315, is dat genoeg? zo niet, kan ik dat upgraden ofzo? want een nieuwe video-card kopen, is nogal duur, en daarvoor moet je ook je pc openbreken heb ik ergens gelezen... ik vind het trouwens ook wel raar dat ik modern warfare 3 wel kan draaien, en battlefield niet... help me!! battlefield 3 wil ik gewoon spelen op pc :pdoei:p |
Haha modern warfare is heel anders dan bf3.. Is die uberhaupt al uit? Verder past dit beter bij H&E zou ik zeggen
|
Games > Hardware & Elektronica.
|
MW3 is niet bepaald een veeleisende game. Om BF3 te spelen is een 560/6950 aanbevolen, dus om het fatsoenlijk te kunnen spelen moet je zeker je videokaart upgraden.
|
Haha, je mag BF3 nog niet eens kopen joh...
En BF3 is een vrij stevige game, minder dan de High-end kaarten in het Videokaartentopic hoef je niet te doen |
Volgens mij vindt hij het eng om zijn pc open te breken. :p
|
Citaat:
|
Als je geen ervaring hebt.. Vraag iemand om hulp.
|
Citaat:
Nee het moeilijke gedeelte is juist een geschikte kaart vinden. |
Maar je kunt dingen kapot maken. Ik weet dat ze het vast wel kan maar misschien is het fijner om het een keer te zien of te oefenen op een of ander oud barrel waar het niet uitmaakt.
|
hoe doe je dan een video-upgrade?
moet ik echt een nieuwe videocard kopen en installeren? of kan ik ook gewoon een bepaalde software installeren ofzo? |
Citaat:
Dus je moet een nieuwe videokaart kopen ja. En die er door iemand anders in laten zetten. Dat is het complete antwoord op je vraag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |