![]() |
Chocosaai taarten #1543
Hoi ik dacht laat mij er nog eens ééntje open doen.
Apate 97 Chicka Little 43 Little Phoebe 42 .sann 33 The Larch 30 Macrador 29 Martiño 25 Trimm Trabb 22 Quis 2.0 20 Pierrot 20 Chick Rock 19 mijamoto 17 Noedelhap 14 Schrödinger 13 *Miekje* 12 Absinthe 11 Syori 9 Panopticon 8 Commendatore 7 Lorelei 7 Aveta 4 fizzle-fluffy 3 Rationeel 3 deadlock 3 Luud 2 Gnork 2 Dobermann 2 Mc Kauw 2 Lentekriebel 1 Pippeloen 1 |
Hoi! *o*
Waar blijft ons sprookje van vandaag :O? |
Citaat:
|
Phoebe! Wil jij mijn recensie eens even bekijken (Y)?
En hopelijk niet afkraken :O |
Citaat:
|
Ook echt eten zoeken :')
|
Ok ok!
Eten vinden. |
@Apate: eten hoeft nog niet, aangezien ik rond twaalven uitgebreid heb ontbeten met warme broodjes en shit. En slapen hoeft van mij ook nog niet zo nodig :P.
Ik ga denk ik maar even aan schoolwerk. |
Wat goed van je! Ik zou daar zo geen zin in hebben :D:D! Maar goed zo :Y *o*
En oei :O 97 :D(N) |
Schoolwerkfaal, want de benodigde readers liggen in mijn locker. Op school dus.
|
Ok, hoe laat is 't nou eigenlijk, want m'n foon en laptop zeggen wat anders dan de klok in de bus.
|
Citaat:
|
Ok, dan kloppen mijn dingen dus wel. In de bus staat kwart voor 5, dus ik dacht fd at ik een uur te vroeg was.
|
Nee, dat ben je niet. Het is kwart voor 6 :Y
En 97 posts in het vorige topic. Ik moet echt minder forummen :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben aan het opruimen en ik kom net een kerstkaart tegen met het allerslechtste gedicht aller tijden. Van mijn ex :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké, dan zet ik even mijn ingebouwde spellingscheck uit. |
Citaat:
|
maakdt?
En ja, de rest ook natuurlijk. Maar Maakdt? :D:D |
yeye maar 3 posts vet goed *O*
|
Hey Lieverd,
I wens, hopelijk deel je hem met mij I wens, ik wordt er vaak door verdoofd Die wens die maakt me zo blij Die wens blijf ik herhalen in mijn hoofd I wens, diep van binnen in mijn hart I wens, ik wist hem de dag dat we elkaar tegen kwamen Die wens betekend misschien een nieuwe start Ik weet het zeker, ooit komen wij weer samen Liefs, R**n**r :D:D:D:(:(:(:D:D En de kaart: http://img.photobucket.com/albums/v1...ntitled358.jpg Dat gouden kaartje kun je er dus uithalen en daar staat het "gedicht" in. |
Citaat:
|
En die draak heb jij gekregen? :D <3
|
Zo, een boek besteld via Marktplaats. Dat doe ik normaliter nooit, dus maar hopen dat het goed gaat.
|
Vast wel :Y(Y) Welk boek?
|
Citaat:
(3 jaar niveau 2, 2 jaar niveau 3, 2 jaar niveau 4 :D(N)) Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herinner me nu ineens dat de barman gisteren Jillz aan me probeerde te slijten toen ik vroeg om speciaalbier. :|
|
Maar. Jillz is geen speciaal bier :D:D?
|
Cider.
|
En hallo :)
|
Hallo CR! hoe is het met jou vandaag?
|
Citaat:
|
Apaatje, ik mail hem zo naar je terug. Waarom vergeet jij steeds een t achter word te zetten als het Hij wordt is? Dan schrijf je 'Blabla hij zegt dit en dit, maar dan word hij ineens zo en zo'. :D
|
Mooooooeeee, maar wel een leuke dag gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eh, vraagje. Waar ging het boek nou over? Want ik heb alleen meegekregen dat hij begon met David en Salomo. Maar ik weer verder niet waar het boek over gaat.. :o |
Phoebe! Ik kan het hele bestand niet openen (N)
En het boek is een introductie in de geschiedenis van Israel en Juda. |
Pheebs, Stemmetjes of niet bij het sprookje?
|
Citaat:
Oke? En dan? |
Nou ja. Dat ís het boek zeg maar :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je een recensie van Harry Potter maakt, zeg je toch ook niet: Het boek gaat over een jongen die kan toveren. :D |
Nou ja, het begint met David en Salomo. Vervolgens beginnen ze weer opnieuw over de 7 stammen van israel en weet ik veel wat, maar het is gewoon een opsomming van dingen die gebeurd zijn verder enzo :P er is niet echt iets anders van te maken.
En nee, hij herkent het hele bestand niet meer :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |